Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vesla er 1 mnd, og veldig tett i nesa. Har ikke funket med morsmelk, og har gitt henne litt nesedråper. Det har gått veldig bra, og hun har fått 1-2 dråpe i hvert hull..som det står på..MEN!! Jeg klarte å gi henne litt mer nå:(

Er det farlif? eller skadelig? uff..

Fortsetter under...

Hvis det bare er saltvannsdråper er det ikke farlig :)

Om ikke dråpene funker kan du prøve rhinox nesespray. Har du sånn utsug tingetang? Sånn man suger ut snottet med? Hvis ikke kan du prøve å lukke munnen hennes når du ser at hun skal nyse, da presser du luften (og snott) ut nesen i stedet for at den går ut munnen.

Det er Rhinox nesedråper..for barn inntil 2 år.

Fant ikke saltvann, og da brukte jeg disse jeg hadde hjemme. Helsesøster sa det gikk bra, for det er jo ikke snakk om mye..men nå ble det jo mer enn det skulle bli:S

Men det går jo liksom ikke ann å få det ut igjen heller da..

Jeg har sånn "ballong-suge-dings", men den har jeg aldri fått til å funke..har en datter til.. Dessuten er det lengt oppi hun er tett, for det er nesten ikke noe i selve nesa..

Dakar snuppa mi..:(

Hun har ikke brukt det maneg dager. Vært tett siden før helga, men ikke brukt nesedråper så ofte egentlig.

Eneste jeg fant var saltvannsspray..og hun er vel for liten til å bruke spray? Storesøster bruker den sprayen, og den funker kjempebra..SÅ vet at saltvann funker..men når jeg ikke finner så..grr!!

Uff, skal iallefall være kjempe kjempe forsiktig neste gang hun får dråper...De er ikke så letet å klemme ut av de der små dingsene:S

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...