Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dattern min klagde på vondt i magen i flere uker, fra og til..bare litt innimellom, og det gikk over da jeg blåste på:P Så jeg tenkte ikke noe på det. Men så da hun bare fortsatte bestemte jeg meg for å ringe legen (dette var i helgen, så skulle vente til mandag), etter det har jeg ikke hørt et pip om magen.. Så regner med hun ikke hadde særlig vondt egentlig..siden det gikk over da jeg blåste..

Dette er noen mnd siden da..

Nå i forrige uke begynte hun og klage på vondt i panna. Dette går også over når jeg blåser på..

Tuller hun bare? Eller bør jeg ringe legen?

Fortsetter under...

Min 2,5 åring har alltid vondt i magen når han er sliten. Gått opp en bakke eller ikke vil noe.

Det er nok bare at de har funnet ut at de får oppmerksomhet på den måten. Så ville ikke ringt legen nei.

Å jada!Gutten min har vondt en plass hele tiden han.Enten er det beinet,fingeren,nesa osv.

Og har han et bitte,bitte lite sår på fingeren,så kan det være fryyyyktlig vondt,i mange dager,selv om såret nesten er borte:o)

Tror dette er ganske vanlig.

Hehe, det er godt å høre:)

Hvis dattern min har sår, så må hun ha plaster..ole brumm plaster;) hehe.. og det er KRIIIIIIIIISE hvis det detter av ja. :P hihi

Men det er bra det er flere barn som også har "vondt" ;)

Annonse

Når jeg vekker vesla mi på morgenen så sier hun at hun er syk.. :) Dette kom veldig tidlig, er 2,5 år nå... -Mamma, jeg er syk, ikke barnehage, jeg vil kose..

He he.. de jo skjønne da :)

Så snart vi er i bhg så løper hun av sted fo rå leke, og det er så vidt jeg får en lite vink før jeg drar :)

Min datter er syk overalt...I øyet, øret, fingen, foten osv. Dessuten så blør hun heletiden, da også over alt...Bryr seg ikke om å få plaster på, kanskje likegreit da det er litt vanskelig å plastre øyet:)

hehe, høres ut som min på 2,5 år det. hun har alltid vondt et eller annet sted, men det går over når jeg blåser, vil alltid ha plaster også, men det får hun ikke. står opp et par ganger hver kveld for å fortelle at hun har vondt i ryggen, fingern foten eller et annet sted. tror nok bare det er en periode

Vesla mi klager også over vondt magen av og til. Ofte rett etter hun har spist, men jeg har ikke tenkt så nøye over det. Da hun springer rett og leker etterpå, og jeg bare har sagt uffda..... kanskje jeg burde prøve å blåse på, hehe Håper ikke det har noen med maten å gjøre da. Tror egentlig ikke det....

Men det er nok ganske vanlig å prøve å få oppmerksomhet på den måten ja.

jenta mi på 3 har også "sååååå vondt i magen...eller ryggen...eller foten...eller hodet....eller fingen...eller...eller..." men aller oftest er det magen som er problemet... og veldig ofte når hun er trett, aldri når hun har det gøy!!

Godt å høre vi er flere, for jeg blir sprø av og til...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...