Gå til innhold

Begynte å hylgrine da jeg så jeg hadde fått mensen...nå nettopp:(

Anbefalte innlegg

Huff, er jo bare i 1.pp og ble overasket av at jeg reagerte sånn. Skulle jo bare prøve og se om det ble noe fremover...og man skjønner jo at det kan ta tid. Likevel ble jeg så ulykkelig. Kanskje en blanding av mensen hormoner og et sterkt ønske om å være gravid...

Jaja,da er det ny pp på meg...

Fortsetter under...

Huff da! Slike dager ER tunge, ønsket ligger der hele tiden og nå i denne perioden hvor vi tester er håpet og usikkerheten så stor at når TR kommer, så blir skuffelsen enorm. Det er jo et barn det er snakk om her, ikke det at vi fikk ikke den buksa vi ønsket oss!!

Lykke til i neste pp, jeg kommer nok etter, IKM i morgen.

Klem

Eg og felte en skvett med tårer 1pp.Var sikker på at vi hadde fått det til:)Så det var nok en blanding av hormoner og skuffelse.Hadde heller ikke trodd at jeg skulle regagere som jeg gjorde.2 pp var jeg mer forberedt på at det sikkert ikke hadde gått denn mnd heller ,og tok

det mye lettere.

Huff.. Det er det jeg er redd for også.. Men det er jo ikke noe å gjøre med hvis det blir slik.. Jeg VET jo nå, etter å ha lest om så utrolig mange som prøver, at det kan ta litt tid! Men jeg håper vel på at jeg er en sånn baby-produsent, da tenker jeg.. Det blir nå spennende å se..

Annonse

Kjenner meg GODT igjen både med skuffelse og å bli litt skamfull, ikke noe moro dette. Men viss det kan være noen trøst, det blir bedre etter hvert! Jeg er bare i 3. (seriøse!) pp, og merker nå at jeg er en god del roligere fram mot ikm.

Ønsker deg masse lykke til framover!!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...