Gå til innhold

Blødning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-)

Har seks dager til termin. En del kynnere/rier i morgentimene. Har nå begynt å blø litt, ikke mye altså. Er det noe på gang?

Må også tilføye at vi hadde sex i morges. Er det derfor jeg blør??

Noen med lignende erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre har jeg ingen erfaring. Men jeg hadde nok tatt en telefon for å være helt sikker. Bedere å spørre en gang for mye en forlite.

Lykke til og fortell hvordan det går da =)

Skrevet

i brosjyren jeg har fått fra føden står det at hvis amn har en blødning som er mer enn blodtilblandet utflod skal man ringe...

Jeg har hatt en veldig sparsom brunlig blødning. Og ikke ringt... Den varte sånn ca et døgn. Sa det til legen, og hun reagerte ikke noe serlig på det... Hun sa at så lenge den stoppa opp igjen var det ikke noe farlig.. FOsterlyden var fin...

Skrevet

Hei!

8 dager igjen til termin her,og opplevde akkurat det samme som deg igår ettermiddag!

Etter sex begynte jeg å blø,ringte føden og hørte me di,og fikk komme til kontroll og registrering! kom dit 20.30,da hadde jeg 3 rier/kynnere på 10 minutter og ved undersøkelsen så fant hun ut at jeg hadde 4 cm åpning!!!

Jippi,nå blir det baby tengte jeg,men riene avtok og etter en natt på sykehuse dro jeg hjem,sitter nå å venter på riene skal komme slik at det blir fortgang i fødselen!! Er førstegangsfødene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...