Gå til innhold

April: Hvor mye får dere gjort ?


Sassy.

Anbefalte innlegg

Sånn i hjemmet nå når dere har små bebier ?

Føler jeg ikke får tid til noen ting her hjemme,får tatt litt innimellom. Jeg er alene på formiddagen når gubben er på jobb,da blir det jo å få satt igang en maskin med klær(1 til dagen er litt lite når vi er 5 stk...),litt smårydding,og er jeg heldig får jeg kanskje rydda og vaska ett av rommene i huset. På ettermiddagene gråter hun veldig mye,og pappaen er ikke så flink til å ha henne da,føler han ikke klarer å roe henne så godt som meg. Jeg er kanskje ikke så flink til å spør etter hjelp heller da,får dårlig samvittighet siden han har vært på jobb hele dagen...

 

Hvordan er deres dager ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

Får ikke gjort så mye jeg heller. Vasker ei eller to maskiner med klær for dagen. Og hvis jeg er heldig får jeg tatt oppvasken og ryddet litt.

 

Pappaen jobber mye, for vi holder på å bygge hus, så da er han borte om kveldene også. Han har nok litt dårlig samvittighet, og jeg må innrømme at jeg blir litt irritert av at han er så mye borte, men jeg skjønner samtidig at det må være sånn dersom vi ska få eget hus å bo i. Så jeg prøver stort sett å bite i meg det at jeg må gå her alene med lillegutten hele dagene. Han er til gjengjeld veldig flink når han er hjemme da. Bader ham og koser mye med ham. Det varmer hjertet mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikek gjort så mye jeg heller..hehe.

Har heldigvis en snill kjæreste som kommer til meg og rydder innimellom:P hihi. (vi bor ikke sammen ennå)

Henter eldste dattern vår klokken 4 i bhg, og etter hun har lagt seg på kvelden sånn 7 halv 8 er jeg rimlig sliten:P hehe. Men men, det er da levelig her (ennå..) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Har gjort serdeles lite frem til denne uka, men nå har det blitt fart i sakene. Skal ha dåp til søndag, og satte oss som mål å pusse opp to rom før vi får overnattingsgjester i natt. Så denne uka har jeg malt, skrudd, lagt gulv, VASKA og rydda helt sykt mye. Nå kommer besøket om en time, og jeg er FERDIG med alt, JIPPI!!! Stolt av meg selv nå. Har jobba som en turbo mens tulla har sovet og lekt under baby-gymmen=)

 

Men fra uka igjen er det nok tilbake til ingenting annet enn klesvask og café-besøk (og det siste er vi GODE på, hihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig jeg får gjort en del jeg. Jeg følger med på klokka i forhold til når ham må ha mat, også sover han på relativt faste tidspunkt så da vet jeg når kan får gjort unna litt. Og er han våken lar jeg ham ligge å leke litt under baby-gymmen fremfor å bære/holde på ham hele tiden.

 

De første ukene fortonte seg noget anderledes, men nå har vi funnet en grei tralt som fungerer for meg og babyen!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...