Gå til innhold

Da sniker jeg meg inn her!


Meg og bøllegutta!!

Anbefalte innlegg

Tok akkurat positiv test. Ventet mensen idag.KJenner litt murringer i ryggen. Er det et dårlig tegn?? Noen av dere som kjente litt murringer når dere var nygravide. Tror ikke jeg gjorde det sist.Trodde derfor egentlig jeg skulle få mensen. Men der tok jeg feil : )

Kan jo si litt om meg selv. Er 25 år og samboer med en som har 2 barn fra før så her kan det bli folksomt etthvert. Sammen har vi en gutt på 16 mnd så hvis alt går etter planen blir det ca 2 år mellom våre barn : )''

 

Hanne80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei..:)

Velkommen...:) koselig å høre.

Ja, det blir folksomt hos dere da..:) Men det er vel bare koselig.

Når er termin og hvor langt er du i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde akkurat samme symp. som jeg pleier å ha når jeg venter mens. Korsrygg smerter, ømme pupper, oppblåst mage, og alltid 4-5 dager over tiden. Eneste forskjellen denne gangen var at fra jeg fikk disse symp. til mensen kom, pleiede det å gå kun 2-3 dager. Denne gangen varte de så lenge, uten at mensen kom, jeg måtte bare sjekke. Den var positiv, jeg stolte ikke på den tok en ny, den var også positiv. STolte ikke på den heller. Leverte urinprøve hos lege, dagen etter. Den v ar POSITIV

 

Kunne endelig stole og vite at jeg faktisk er gravid..........GRAVID!!!!!!!!!!!

 

tenk. jeg er gravid etter å ha prøvd så lenge. Men mens murringer har jeg hatt til nå, og kanskje videre og.

 

liker det ikke , er bekymret.

Er 9+0 idag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med spira, og lykke til med svangerskapet :o)

Koselig at det blir folksomt, ønsker også å få barn ganske tett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...