Gå til innhold

Tittet nettopp på terminlisten. Er innom fra 3 trimester.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er rart hvor mange det er som har termin i januar i forhold til desember her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes du det? Kanskje. For min del er det spørsmål om planlegging, men er jo ikke alle som kan planlegge så nøye da. Vi er heldige siden jeg lett blir gravid og dermed kan nærmest bestemme oss for hva slags måned terminen skal være i. Vet ikke hvordan det er med andre som har termin i januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, her var det planlagt, MEN planen var å få babyen for leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden, men jeg ble jo aldri gravid. Det funka å stå på slalom og hoppe:D så påsken er bra, hipp hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke si det da.

Jeg synes det er flott at så mange skal ha barn jeg :)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke også sånn at en del som har termin i starten av desember nå er inne på 2.trimester? Eller er jeg bare utrolig dårlig til å regne nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og kanskje vi mer nygravide er mer aktive? De som er litt lenger på vei er kanskje for kvalme eller bare litt mer blaserte enn oss som fortsatt ikke har fått det helt inn i hodet at det er noe der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok rett i at det er mange av oss i desember som flytter over til 2 tri nå;) Noen av oss henger vel litt med gamle kjente både inne på bli gravid og 2+3 tri....... ;)

Vi hadde prøvd i mange måndere vi ja... var ikke meningen at vi skulle bli gravid den mnd.... skulle vente litt siden jeg har funnet en jobb jeg gjerne vil fortette i og som jeg ikke kan være høygravid midt i julesesongen i.......

Men ENDELIG satt den etter så lang ventetid, så nå er bollen hjertelig velkommen selv på julaften;)

Lykke til har inne alle som en;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen som valgte å hoppe over mars slik at dem ikke fikk desemberbarn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? hm... vi skulle bli gravide i høst vi. Kommende høst altså. Men heisann mamma ble så dårlig form, kvalm og greier... ta en test sa pappan. Neida jeg kan jo ikke være gravid så fort, sa mamman. Gjett hvem som hadde rett... nå venter jeg nyttårsbarn.... ikke alt kan planlegges, uansett om man blir gravid lett eller bruker lengre tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desember barn er kult, super presang;)

Vi har to november barn fra før, fra tidligere forhold. Jeg hadde vel tenkt at neste gang er det greit at det skjer i første halvdelen av året, men.....

Tok ut spiralen for den plaget meg, men skulle ikke lage barn.....og vips så fikk vi lyst til å lage barn lell..........

Man må ta livet litt som det kommer, dessuten......man slipper unna høysesongen på sykehuset;) Bedre plass, og bedre tid blandt personalet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi planla å få i januar. Jeg blir lett gravid, så vi planla på dato. Min sylius i åpril tilsa termin 26. januar. Så da satsa vi på det. Ville ikke at babyen skulle være født så seint på året når vi er så heldige å kunne planlegge så nøyaktig. Så nå er jeg gravid med termin den 26. januar.

Må til føye at hadde vi ikke blitt så lett gravide, så hadde vi selvsagt ikke brydd oss det minste om jeg fikk termin på slutten av året. Det er ikke alle som er så priviligerte, så det er nok et fåtall som kan gjøre som oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi iallfall to i den båten! Ja, vi er heldige vi som kan "velge" når barna skal komme! Vi planla å få termindatoen godt på rett sida av nyttår og med 27. januar, så er iallefall sjansen for at ungen skal bli født seint på året liten. Har du mange barn fra før da, camon4? Vi har to jenter på 1 og 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei priaka!

Vi har tre jenter fra før, på snart 10 år, snart 3 år og ei på snart 2år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare smette inn at jeg er jule-barn, og storfornøyd med det!! Så rett side av nyttår kan være så mangt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går sikkert fint for mange, det, å ha bursdag seint på året. Men kjenner mange som har slitt endel i skolegangen fordi de har vært opptil året yngre enn de andre i klassen. Men det er klart, ikke alle vil kjenne det som en ulempe. Er jo også dem som begynner på skolen ett år før gjennomsnittet og som klarer seg helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...