Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 2 år hadde et raseriutbrudd som var helt for jæ.... i helgen. Han var så sint at jeg ikke fikk kontakt med han, han hylte og skrek og slo seg selv i hodet. Jeg prøvde å roe han men fikk ikke ta i han, så jeg ble bare sittende vedsiden av han og passe på at han ikke skadet seg. Han var riktignok overtrøtt, og ville ikke sove så bråket begynte da han skulle legge seg. Men det var litt skummelt!! han var helt svart og vill i øynene.. han sovnet til slutt på fanget mitt mens han holdt meg rundt halsen, jeg fikk fortsatt ikke ta i han.

Noen andre som har opplevd dette, og hva i allverden gjør man når de blir så sinte??

snakk om trass:)

Fortsetter under...

Ja vi har prøvt det der engang,og ja det er virkeligt skummelt.Det er ikke noe anna at gjøre en at passe på at de ikke slår seg,og vente på at det passerer.

Min jente er en hissigprop,så det er vanligt at hun er sint,men son har det kun vært engang.

Nå har hun fått krampe dempende medisin,fordi det kan jo være epelepsi,så det er at passe på,får han det engang til ville jeg kontakta legen

Jeg har også opplevd dette med datteren min mellom 1,5 - 2,5 årsalderen. Hun har alltid hatt søvnproblemer, og det har alltid hendt i forbindelse med at hun var overtrøtt.

Det går ikke an å få kontakt med henne, og hun bare skriker og roper og ser ingenting. Får ikke lov å holde henne. Så jeg sitter bare der sammen med henne til hun kommer til seg selv.

Fikk det på dagen en gang etter at hun hadde sovnet i bilen. Jeg vekte henne, og hun ble helt rasende og gal. Fikk ikke kontakt. Spurte tilogmed om hun ville ha sjokolade. NEEEEIIIII. Da skjønte jeg at det var noe galt, ikke bare vanlig trassalder. Men det er heldigvis lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...