Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Sitter på jobb og har hatt en del kynnere som vanlig. Før lunsj skulle jeg reise meg for å gå å gi en beskjed da jeg merket at det kom en vond en. Det MÅ ha vært en skikkelig ri for den gjorde vondt! Nesten som riene jeg hadde da jeg skulle føde sønnen min. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg og sank sammen på stolen min og ei kollega kom styrtende til for å høre hva som skjedde. Jeg er 33 uker på vei i dag og er absolutt ikke klar for fødsel enda. Det føles greit nå, men jeg fikk sånn panikk. Måtte bare dele det med noen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Kjære Etta75. Dra til legen og sykmeld deg! Spar deg opp et godt energilager og slapp av frem mot fødselen. Du er ikke tjent med å være sliten (har lest et innlegg av deg tidligere der du sier at du er plaget med allergi og lavt energinivå). Selv er jeg førstegangsgravid og har ingen barn her hjemme som trenger meg på ettermiddag og kveld, men skjønner at det må være ekstra krevende hvis du er sliten i utgangspunktet. Derfor; kom deg til doktor'n og meld deg syk - det er velfortjent å slappe av og hente inn krefter for deg nå! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Takk! Formen er bedre i dag og jeg tar det veldig med ro både hjemme og på jobb. Skal til jordmor på tirsdag, så jeg vil høre med henne da om jeg kanskje bør få en sykmelding så jeg ikke sliter meg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå