Gå til innhold

Anbefale lege i oslo?

Anbefalte innlegg

Hei på dere! Jeg er student i oslo, og har hittil brukt helsetjenesten ved skolen. Men nå er jeg så lei av benhandlinga man får der, et jeg gjerne vil finne en annen lege. Men siden jeg ikke har så mange kjente, syns jeg det er vanskelig å bare finne en tilfeldig... jeg er 7 uker på vei, og jeg har prøvd å bestille time, men de ville ikke gi meg time før i august!! pga ferie og slikt...prøvde på helsestasjonen, men det var samme der. Håpløst! Er jo kjempelenge til!

Så, er det noen som har en oppegående lege å anbefale i oslo, hadde jeg blitt veldig takknemlig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5214959-anbefale-lege-i-oslo/
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hei! Jeg har akkurat det samme problemet. Student i Oslo, får ingen timer osv. Jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre, så jeg bare byttet til nærmeste lege selv om jeg ikke får time før i juli (er 9 uker på vei). Tenkte jeg skulle ringe helsestasjonen i morgen...

Jeg er lei meg for at jeg ikke kan svare på spørsmålet ditt, men ble mindre bekymret da jeg så andre i samme situasjon.

Lykke til!

• 4 uker senere...

Prøv Torshov helsesenter i Christian Michelsensgate 65. Er veldig fornøyd med Dr.Tobiassen jeg har som fastlege der, men enda mer fornøyd med vikaren Dr.Aanonsen som jeg var hos nå de to siste gangene. Han er grundig og tross at han også nå tar ferie nå, ordnet han enda en ny time hos en av de andre legene for meg allerede om to uker(er i uke 33 nå).

Gjest Riga19 - jente 22.10?

Jeg var ikke fornøyd med Dr. Tobiassen (men nå var jeg jo helt utmatta da jeg kom dit, og i steden for å sitte i kø på laboratoriet for å ta blodprøver, løp jeg ut og spydde)...orka ikke ha ham som fastlege for jeg følte han ikke tok hensyn til meg. Hadde fått noen ark fra jordmora (ang blodprøver), og etter at han så på dem, så heiv ham dem i søpla, og sa at de hadde jeg ikke noe bruk for! Blei sendt ut av døra etter å ha "prata" med ham i maks 5 minutter!:-/

Var hos privat lege i dag (i Skien siden jeg er hos mamma på ferie), og endelig var det noen som hørte på meg, og som faktisk brydde seg om meg! Har jo blitt henvist på ørten steder i Oslo, men ingen er bra der. Vet ikke om jeg stiller for høye krav, menmen...

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...