Gå til innhold

Noen i Trondheim? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Artig at vi er såpass mange her i byen synes jeg! :) Om noen skulle ha lyst å møtes for en brus eller is eller kaffe eller vann, uansett når terminen er, så bare hyl ut! Det er jo artig å møte andre i samme situasjon, selv om vi kanskje ikke har termin samtidig, det er jo bare snakk om noen måneder forskjell isåfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et møte hadde vært artig det, fint å møte andre som har litt mer på kroppen enn en perfekt liten kul på magen :)

Jobber dere fullt? Jeg er 50% sykemeldt ut uka som kommer, regner med 100% etter det. Så jeg kan stort sett møtes på dagtid fremover, ellers går kveldstid også greit :)

Skrevet

Hei :)

Jeg er halveis student + at jeg har hjemmekontor, så dagtid passer fint for meg også! :) Hvor i Trondheim bor du? Jeg holder til på Møllenberg

Skrevet

Hei igjen!

Glemte spørre om en annen ting -har du msn? :)

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Byåsen, byen er kurant møtested :)

Jeg bruker ikke msn, dessverre! Da hadde jeg bare blitt sittende og jabbe!!

Skrevet

hehe, blir endel jabbing med msn ja, gjelder å ikke la det ta helt over :D

Nå er ikke jeg kjempeofte i sentrum, men det hadde jo vært koselig om vi fikk til å møtes engang! :)

Skrevet

solsiden er kanskje mer aktuelt for deg som bor på møllenberg? det er også helt greit møtested :)

Skrevet

hei..æ bor i tondheim. e 20 år.termin 10 august.te barn nr 1:)

Skrevet

Ja, solsiden er absulutt mer aktuellt, men om det er enklere for flere å møtes i sentrum, så får jeg ta turen :)

Skrevet

Skal vi sette opp et BIM treff kanske?

Vi kan jo ta en liten runde og se hva som passer for de som vil være med. Hva med neste uke, mandag 3.juli på kvelden, enten på solsiden eller i sentrum? Si fra om det passer eller kom med forslag til ny dag :)

Skrevet

Et 90+BIM treff du mener ja? :)

Mandag neste uke passer dårlig for meg, og tirsdag neste uke skal jeg på BIM-treff for nov-des-jan - om noen av dere har termin da? :)

Resten av den uka passer det egentlig bare for meg på dagtid...

Så får vi huset fullt av folk et par ukers tid, men så ser det lysere ut! :)

For meg er det akkurat det samme om det er på dagtid eller kveldstid..

Skrevet

Ja, mente 90+ treff ja :)

Jeg har termin i august, så er ikke i den samme klubben. V

Hva med neste torsdag eller fredag på dagtid? Jeg legger ut en ny tråd, så er det lettere å se for andre. Vi får håpe på litt napp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...