Gå til innhold

Noen i Trondheim? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 31, bor sammen med mann og en gjeng med katter i Trondheim, og var nysgjerrig på om det er flere av dere her inne som bor i Trondheim :)

Jeg har termin 17 november

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er 26, bor med mannen min i Trondheim. Venter vår første 1. oktober:-)

Skrevet

bor i ila æ e bare 19 æ da menneh e vist litt voksen av alderen har æ hørt..:) venter min første i juli.. termin 26juli :)

Skrevet

Ah, da har du termin ikke så langt unna meg da! Artig :) Synd vi ikke er i samme BIM-treffklubb da! (om du pleier gå på sånne treff?)

Skrevet

Hei, 31, gift, nettopp blitt gravid :o) (nr 4 ;op)

termin februar 07..

Skrevet

Har aldri vært på bim-treff jeg:-) Men nei, er ikke så langt mellom oss da nei. Vet du om du får gutt eller jente da? Babyen her nektet å ligge i ro lenge nok til at vi fikk se det helt sikkert - men vi så noe mellom beina på'n som jordmor sa kunne være en pung da:-) Jeg har trodd det er gutt siden før UL også, men kan jo ikke være helt sikker...

Skrevet

Hei :)

Nei, vet ikke om jeg får gutt eller jente, vi venter litt med å ta avgjørelsen på om vi vil finne ut -det er jo tross alt en goood stund igjen :)

Hehe, litt sjenert da, derfor ikke h*n ikke vil ligge stille kanskje ;)

Skrevet

Whoi, tipper det er liv i heimen hos deg med den gjengen ;) Hvor gamle er de?

Skrevet

Snarere umulig;-) Måtte to ultralyder til før de fikk til å ta de målene de skulle ta - og h*n var like spinnvill begge gangene... Ble ikke bilde eller noe, da junior nektet å posere. Vi ville gjerne vite kjønnet vi da, både jeg og mannen tror vi får gutt. Men kan jo ikke være helt sikker da jordmor sa at "det kan være en pung..."

Syns faktisk tiden går litt raskere nå jeg, mens tiden fram til ultralyd stod omtrent stille. Blir 23 uker i morra, og magen vokser stadig:-)

Skrevet

hehe, liten villbasse ;) "kan være en pung" sier jo ikke så mye, men når de ser "noe" der så er det vel iallefall litt større sannsynlighet for at det er en gutt enn en jente ;)

Her vokser vel kanskje magen litt, men vises ikke så godt under den andre magen :D

Hvor i Trondheim bor du da? :)

Skrevet

Jeg tror det er gutt da - men vi må vel tenke litt på jentenavn også, bare i tilfelle!

Bor på sørsida:-) Enn du da?

Den magen ja... Har nok mage fra før jeg også, men den ser da stadig mer og mer gravid ut;-)

Skrevet

heisann:) jeg bor i trondheim sammen med mannen og jenta mi:) har foreløbig termin 2.november...men skal på ul i morgen og får vite en litt sikkrere termin.

Skrevet

heisann!

jeg bor også i trønderhovedstaden....

er 25 og venter mitt 3 barn i midten av september.

Skrevet

Hehe.. er gutt 8, jente 6 og gutt 3.. Lit liv er det nok ;p

Du hadde en fra før Vims-74? Hvor i trheim holder du hus?

:o)

Skrevet

Jeg bor også i trh.

25 år venter barn nr 2. en gutt. har ei jente fra før

Skrevet

Hei igjen :)

Jeg bor på Møllenberg, hm, østsiden blir det vel? :)

Skrevet

Hei der Emf - nei, har ingen fra før -annet enn kattebarn da ;) Jeg bor på Møllenberg, hva med deg?

Skrevet

åå har så lyst på en liten kattunge... men d passer vell kanskje dårlig nåh...? men har såå lyst på ein liten pus!! e såå gla i dyr.. :)

Skrevet

Hei der :)

De er skjønne skapninger disse kattene, men så nært opp til termin så er det kanskje ingen god ide nei -de trenger jo en god del oppdragelse disse pusene og du har helt sikkert nok å tenke på i månedene som kommer :) Anbefaler deg å vente litt, til du har tid og overskudd noen måneder til å sosialisere katten med din familie, det blir best for alle tenker jeg! :)

Vi har litt av et leven iallefall her for tiden, med 3 voksne katter og 2 kattunger, men heldigvis er kattungene søte innimellom all rampinga ;)

Skrevet

Holder til i Oslo, men skal snart til Trøndelag.

Regner med vi sees ;-)

Skrevet

Ja, det håper jeg da! ;) Når er det dere skal oppover?

Skrevet

Kommer med toget sent på torsdag.

Hvis du og din kjære har lyst til å øve på bleiestell, mating og gulp kan dere godt få låne en tvilling eller to i noen timer eller natta over ;-)

he he

Skrevet

Nei, jeg tror det går heeelt fint uten øvelse jeg! ;) Men har vært kos å hilse på, dere får ta kontakt - hvor lenge blir dere?

Skrevet

Drar tilbake den 20. :-)

Skrevet

Jeg bor også i Trondheim ;)

Gift, 30 år og venter nummer en. Har termin 13.august :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...