Gå til innhold

Dette ble langvarig og smertefullt

Gjest

Anbefalte innlegg

Uff er oppgitt i dag.

Var til ny UL i dag, for å se etter om alt var kommet ut. Men det var det ikke, som jeg hadde trodd og håpet. Undersøkelsen videre ble veldig smertefull. Legen(gyn) var opp der med en slags tang og prøvde å ta ut det som sitter fast på ca 1 cm. Jeg spurte ikke etter hva det var, men kan blod sitte fast sånn da ? I hvertfall kom det ikke ut, og denne undersøkelsen var veldig smertefull, også fordi jeg har svært lav smerteterskel og var anspendt.

Han mente det ikke skulle være værre en en innleggelse av spiral. Det har jeg aldri prøvd.

Etterpå måtte han se på med UL igjen, og denne gangen førte han den opp i endetarmen !! (Men det var fordi han ikke ville oppi livmorhalsen igjen fordi han allerede har gjordt så mye der og det var så vondt til meg). Men dette var også veldig, veldig vondt. Fy f... nesten så jeg heller ville prøvd narkose og utskrapning. Og jeg skal tilbake på fredag, men hvis ikke dette er kommet ut til da, da vil jeg selv foreslå utskrapning...for jeg tror ikke jeg vil at han skal oppi der å klå noe mere. Det var rett og slett jææævlig. Men jeg fikk høre at jeg var TAPPER !! Og det var fint å høre oppi det hele.

Jeg som først trodde jeg var ferdig med alt på mandag. Har vært til gyn og tatt UL tre dager på rad nå, og nå er jeg lei. Men fortsatt sitter noe igjen. Siste SA gikk over av seg selv. Da var jeg til UL en gang og det hele var over. Nå tar det lenger tid, og det er så frustrerende. Jeg vil bli ferdig, så jeg kan begynne helt på nytt igjen, og nyte sommeren som straks er over oss. I morgen begynner første sommer måned ( sukk... jeg som hadde tenkt å nyte sommeren GRAVIIIID ).

Fortsetter under...

Uff, dette var ikke noe særlig hyggelig. Det er trist nok å miste om en ikke skal holde på med alt dette også. Er det en privat gyn du går til eller?? Jeg har dessverre mistet noen ganger og har litt erfaring på det området - og hver gang har jeg blitt sendt rett til Ullevål for utskrapning i narkose. Ikke noe tull og tøys som det du har gått igjennom. Dermed har jeg også vært fysisk "ferdig" med aborten med en gang. Kroppen kommer raskt i gjenge igjen. Nei, forlang å kom på sykehus til utskrapning nå, dette skal du ikke måtte gå igjennom. Som en oppmuntring kan jeg jo si at jeg er gravid igjen nå og denne gangen ser det veldig bra ut! Ønsker deg riktig lykke til videre!

Ååå...jeg sitter her med tårer i øynene, kjære deg! Åssen kan dem gjøre noe sånn - etter at du allerede har fått den forferdelig beskjeden om at du har mistet????? Jeg fatter det ikke...du skal ikke måtte gjennomgå slikt nå!!!

På fredag ber du dem gjøre en utskrapning...det gjorde de på meg da jeg hadde mn MA i august. Helt smertefritt så og si...og jeg var i fin form etterpå, bortsett fra litt lugging i livmora noen uker etterpå.

Ånei, dette hørtes helt for jævlig ut!!!

Håper lykke smiler til deg snart igjen - og at du kan klare å nyte sommeren som kommer nå! Det vil bli din tur igjen - babyen må bare finne frem først =)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...