Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser i foreldre&barn at den er på tilbud.er det noen med erfaring med disse stolene og er de med sånn kassett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med stolen endnu, men har akkurat bestilt en i DK til 1195,- inc. base.

Har fått svar på mail fra Trygg Trafikk, de går god for den, også med base.

Hvor er den på salg? pris?

Skrevet

hm..d var vel slikt sete vi ville ha, pga av den lettvindte basen under,men han i butikken var ærlig og ikke anbefalte dette sete...så vi valgte et britax sete som har fått best i test(og var billigere),sammen med to andre seter som jeg ikke husker navnet på. stikk inn på forbrukerrådet,der kan du lese om hvilke seter som har fått best i test og slikt!

Skrevet

den er på tilbud flere plasser i landet til 1598.-skal sjekke om basen er med.hva kommer din på med frakt osv?

Skrevet

Vi lurte også veldig på dette. Fikk et nytt svar for hver butikk vi spurgte i.

Derfor sendte jeg mail til Trygg Trafikk, og dem stoler jeg på!!

Skrevet

Vi skal på ferie i Danmark, så vi henter den selv. Det er vanlig pris i Babysam

Skrevet

hadde den til mitt forge barn, skal ha den nå også, om ikke gubben bestemmer seg for å skaffe isofix feste til bilen..

det er en herlig stol med base

Skrevet

ja det var med base....hadde vært morsomt om de som har kjøpt den kunne svart iløpe av dagen...

Skrevet

har hørt av de som har kjøpt d, at d er ett bra sete...sikker veldig lett med den basen ja!.. hmm..begynner å angre kjøpet nå? nei dah, fornøyd med mitt,Roemer Baby Safe Plus jeg... men kunne godt tenkt meg base..

Skrevet

hvordan oppfører setet seg om en kræsjer? med de som er festet rett på med selen skjønner jeg jo at det går bra, men med basen kan det da bare fly ut av? og hva om noen biter i klikk systemet svikter? det er vell vanskelig å se om noe har knekt av?

Skrevet

har vært inne på forbrukerportalen og ser at den kommer ganske godt ut i testen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...