Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei! Er det noen som har vært borti dette? Testet positivt hjemme i dag tidlig, men negativt på to tester hos legen. Nå har de tatt blodprøve som jeg får svar på i morgen... Jeg har en 6 mnd gammel baby. Kan det være at hjemmetesten ble "lurt" av at det ikke er så lenge siden sist graviditet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg testet også positivt med QR og trodde i mange uker at jeg var gravid. Kom til legen og.... neida ikke gravid. Ammet da min 7 mndr gamle baby..... Var så forbanna på den jæ----- testen at jeg kommer ALDRI til å anbefale den til noen!! Min var ikke svakt positivt heller. De to strekene var nesten like sterke..... Holder meg til CB:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. juni 2006 #3 Del Skrevet 1. juni 2006 Ville bare si at blodprøven var negativ. Så de QR-testene må være noe dritt. Men glad er jeg :-) For jeg fikk det svaret jeg ønsket! Jeg har vært på apoteket og gitt beskjed, og de fylte ut et skjema som de skal sende til produsenten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xitra Skrevet 2. juni 2006 #4 Del Skrevet 2. juni 2006 Har hørt om så mange som har fått falsk positivt resultat på QR, så jeg hadde ikke stolt på det resultatet ett sekund engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2006 #5 Del Skrevet 2. juni 2006 Etter å ha sett så mye negativ omtale om QR, ble jeg rimlig stressa. Jeg har tatt hele tre QR tester, og alle var positive. Hvis det skulle vise seg at disse var falske positive, hadde jeg gått i 7 uker i god tro om at jeg var gravid. Har derfor kjørt rundt i dag for å få tak i CB. Det er ikke mange som har den lenger. Testet ihvertfall positivt på denne også, så da stoler ihvertfall jeg på QR. Jippi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei! Jeg har også lest om at QR gir falske positive tester, så da jeg skulle på apoteket for å kjøpe test hadde de bare QR. Jeg spurte betjeningen om de hadde CB, men deres kjede, Apotek 1, førte ikke den typen. Så da la jeg fra meg QR pakken og sa at "jeg har hørt at denne typen viser falsk positiv, så da drar jeg heller og får tak i CB på et apotek der de selger det". Dama mente at QR skulle gi riktige svar, men den går jeg bare ikke på. Kjøpte CB og testet positivt på den ;-) Hadde da også testet positivt på to hurtigtester jeg hadde kjøpt på internett, så det var utrolig deilig å få det bekreftet! Har aldri prøvd QR, så jeg kan vel egentlig ikke si at de ikke virker... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå