Gå til innhold

Positiv Quick-respons-test, men negativ lege-test.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har vært borti dette? Testet positivt hjemme i dag tidlig, men negativt på to tester hos legen. Nå har de tatt blodprøve som jeg får svar på i morgen...

Jeg har en 6 mnd gammel baby. Kan det være at hjemmetesten ble "lurt" av at det ikke er så lenge siden sist graviditet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var rart da:( tok no en test i går jeg å den viste negativt,å jeg fikk unge for snart 3 mnd. siden bare

Skrevet

Hei hei..

Du har vært hos legen etter du tok det positive testen? Hvor lenge gikk det siden du hadde tisset? Og drakk du mye? Det bør gå minst 4 timer siden du sist tisset, og du skal helst ikke drikke så mye..Da blir urinen utvannet, og da er det ikke sikkert det er nok hsg til å få positiv test;)

En annen ting er at QR testene faktisk har vist feil positiv på en god del:S Derfor stoler jeg aldri på de..

Men var streken sterk positiv, eller bare svak?

Fortell hvordan det gikk med blodprøven da;)

Masse lykke til, og jeg håper du får det svaret du ønsker:)

Skrevet

Takk for fint svar :-)

Svak strek, men de på legekontoret sa hjemmetesten helt klart viste positivt ( tok den med...)

Tok hjemmetesten kl 05.30 i natt, og tok urinprøven 08.45 i dag tidlig. Tisset ikk mellom. Drakk ikke mellom heller...

Ønsker begge svar på en måte. På den ene siden er det aaaaaaaltfor tidlig og passer ikke i det hele tatt. På den andre siden er jo babyen veldig velkommen.

Skrevet

Jeg har testet falsk pos med qr-test så nå holder jeg meg til clearblue.

Skrevet

Hmm, kan hende det er såpass tidlig at du tisset igjen for fort..hvis du skjønner;) Noen produserer lite hcg i begynnelsen, og da er det jo fort gjort å tisse for tidlig;)

Hvis du ikke er gravid, så send QR folka en mail, eller ring de. Sånt skal jo egentlig ikke skje..

Nå er jeg kjempespent på blodprøve..hehe, syns det er dårlig gjort at det tar så lang tid:P

Så håper du sier ifra;)

Skrevet

Apoteket her har bare QR :-(

Skal gi deg beskjed i morgen, nemi :-)

Skrevet

Apotek 1 det tenker jeg:P Her jeg bor er det TRE apotek, og ALLE er apotek 1..vitsen med det liksom? grr..

Men de har også tester på vita;) De liker jeg:P

2 tester for rett under 100 kr..hehe..så vet du det;)

Takk for at du gir beskjed:) *venter i spenning*

Skrevet

Ville bare si at blodprøven var negativ. Så de QR-testene må være noe dritt. Men glad er jeg :-) For jeg fikk det svaret jeg ønsket!

Jeg har vært på apoteket og gitt beskjed, og de fylte ut et skjema som de skal sende til produsenten.

Skrevet

Hehe, har tenkt masse på deg idag faktisk..hehe:)

Så bra du fikk det svaret du ønsket da, men så utrolig teit at QR NOK EN GANG viste feil...blir så oppgitt!

Neste gang, gå på vita hvis det er det i nærheten..de testene funker i det minste!

Og bra du har sagt ifra på apoteket :)

Masse lykke til videre da;) Og takk fro at du ga beskjed:)

Skrevet

Fra hvor og er det fraktfritt?

Greit å vite til neste gang jeg blir prøver.

Skrevet

www.biligeteste.dk

www.babyornot.dk

www.babydreams.dk

Tror det kosta 20 kr eller noe og sende..men ikke helt sikker.

Bare husk på at hvis du besteiller for over 200, så bestill i to omganger..så slippe du toll;)

Skrevet

De ringte meg fra apoteket og spurte om de kunne få testene. De skulle visst sjekkes av produsenten! Og jeg skulle få pengene mine tilbake :-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...