Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bruker coop x-tra sine hele tiden... de funker helt fint. Blir ikke noe utslett eller irritasjoner. Bare vasker babyen med en klut vann morgen og kveld.

Har ikke plass til stellebord på badet pge badekar (mor skal ha noen gleder hun og) så derfor er det ikke vann tilgjengelig når jeg skal skifte bleie.

Hadde dårlig samvittighet i begynnelsen, men han klager ikke, og han blir ikke sår eller får utslett, så jeg regner med at det går bra...

Her har vi testa ut alle de ulike typene som finnes, og han reagerte bare på den billigste varianten Unique (den lukter sterkt også). Ingen utslett eller sårhet, så for oss fungerer våtservietter veldig bra. Noen ganger ettervasker jeg med vann hvis det har vært mye bæsj på huden, og så passer jeg på å tørke godt med et håndkle så det ikke er fuktig når bleia kommer på igjen.

Søstra mi har brukt våtservietter konsekvent på to unger som er vokst ut av bleiene nå - de tok ikke skade av det, så slapp av...

Jeg bruker våtservietter hele tida. Bare passer på at det er tørt der nede før jeg tar på bleien igjen. Og vasker med klut hver morgen, pluss de kveldene hun bades. Jenta mi er 6 uker nå, og det finnes ikke antydning til sårhet, huden er heilt perfekt!

Og jeg bruker faktisk de billige Unique som Raffna har hatt dårlig opplevelse med. På jenta mi er det iallefall ikke noe problem...

Du må nesten bare prøve deg frem. Unger er forskjellige og noen har mer sensitiv hud enn andre...

Vi bruker kun våtservietter. På tur bruker vi de coop X-tra, og hjemme bruker vi Unique fra Kiwi. Har testet begge på meg selv, og de svir ikke. Unique sine inneholder heller ikke parfyme eller parabener etter det jeg vet om. Vi har brukt disse våtserviettene fra kiwi i 10 mnd mange ganger om dagen, og ikke er han plaget med rød og sår stump i det hele tatt! =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...