Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er temmelig spennende... Kom først litt jeg trodde kunne være at jeg tisset på meg, men så kom det mer og slim med blod. Så hvis det ikke skjer noe mer, skal jeg på kontroll i kveld på Føden. Så vi får se. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til, håper det skjer noe mer for deg snart:-)

hvordan er formen nå da???

Skrevet

Kjenner ikke no mer enn at det kommer mye ting og tang ut av meg. Foreløpig ikke noen rier.

Skrevet

Hoi!!! Lykke til :-D

Skrevet

Lykke til da,nå er du i gang!!! :o)

Skrevet

oii, så spennender... sånn skjedde d med meg oxo.. fikk rier etter en halv time tre kvarter. Jenten kom etter 2,5 time. Når er termin din? og skal du føde i bergen?

Skrevet

Wow, må innrømme jeg blir litt misunnelig :)

Håper du snart er i gang da !!!

Lykke til !

Klem

Skrevet

Oi, så spennande. det blir iallefall ikkje lenge til du får treffe babyen din!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Har termin 15.06, så dette er perfekt, tenker jeg. Håper alt går bra. Ungen er helt stille, men det er vel fordi det skjer saker og ting...

Skrevet

da er du like heldig som jeg var... vannet mitt gikk helt av seg selv 21dager før termin. Håper bare jeg slipper like billig unna denne gangen. Kommer nok til skje fort hos deg... sååååå gøy. Må holde oss informert så lenge du klarer!!!!!

Skrevet

oi, så kjekt!!!

Tenk da...hihi,...snart er du MAMMA!!!

Går det bra med deg eller?

Du blir vel nedringt av familie du nå... :)

Hva sa de da? at du skulle ta det med ro osv??

Har hodet festet seg?

Skrevet

Så spennnede!!! oppdater oss så lenge du orker da :o)

Skrevet

Fremdeles ingen vondter, bare litt nervøsitet. Har sagt at mannen kan bli på jobb så lenge til riene starter i hvert fall. Det største problemet nå er at alt blir gjennomvått og at ikke noe bind kan holde igjen. Hihi...

Skrevet

så heldig du er som skal få treffe babyen din snart, har du pakket sykehushusbagen da?? Er alt klart hjemme hos deg???

lykke til med fødselen :-)

Skrevet

Pakker litt nå, men har neppe med meg alt, pappa kan komme med noe senere, tenker jeg. Hjemme er alt temmelig klart. Noen småting igjen, men ingen kriser. Spennende.

Skrevet

Så spennende for deg!! Lykke til, om ikke lenge får du møte babyen :)

Skrevet

OI!!!

Så spenennde. Masse lykke til!!!

Skrevet

Masse lykke til!! :o) Har det skjedd noe mer utover dagen da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...