meg og min lillle sønn Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Hva føler dere? Hva er dere redd for? Hva er dere glade for? Hvordan/hva prater du og pappan om rundt babyen som kommer? Hva slags forberedelser gjør dere nå? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5214101-hva-tenker-dere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
verdens fineste julegave Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg føler meg ikke gravid. Jeg vet alikevel at jeg er det, men det er så rart. Har jo en positiv test, ømme store pupper og en uteblitt mens. Så alle tegn er jo der. Men ingen kvalme, ikkeno andre tegn i det hele tatt. Så bare litt uvirkelig egentlig. Det jeg gruer meg litt til er fødselen, men prøver å ikke fokusere så mye på det. Jeg har allerede begynnt å tenke barnerom. Vet at jeg skal skrive en sang på veggen som dekor.Men har ikke helt bestemt meg for hvilken. Kanskje en mine foreldre sang for meg da jeg var bebis? Jeg skal ta avstøpning av magen min å ha som statue hjemme. Det blir kult... Så kan den males i forskjellige farger...Bronse tror jeg blir fint. Bilder hos fotograf med stor mage, sort hvite..det tror jeg blir fint. Har vært inne på den kinesiske kalenderen og funnet ut at jeg har størst sjanse til å få pike, men såklart er det ikke sikkert. Men vil gjerne vite det på ul, når den tid kommer... enn du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5214101-hva-tenker-dere/#findComment-5214196 Del på andre sider Flere delingsvalg…
meg og min lillle sønn Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Føler meg gravid. Kvalm og vondt i hoftene, og "kløende" bryster.. Føler meg nesten litt syk hele tiden. Er det smertene ved fødselen du gruer deg til? gruer meg ikke til fødsel. Men gruer meg til tiden og månedene etterpå.. Jeg er redd for alt det nye tror jeg. Å være hjemme skal bli deilig, men jeg lurer på hvordan det blir med venninnene mine.. Bare ei har barn selv.. resten studerer. Er så redd for at jeg ikke klarer å holde kontakten. Også er jeg redd for å ikke klare å amme.. at jeg ikke klarer å trøste babyen min.. og så videre.. Lyst på sånt bilde med den nyfødte babyen liggende i fars hånd.. synes de er så fine ikke lyst på gravid bilde.. (er litt tjukk). Tenkte egentlig å vente med barnerommet jeg da? Men veit ikke om babyen kanskje får masse "dill dall" til jul.. da har vi jo ikke noe sted å ha de. Barnerommet er for tiden et kontor.. Tenker på barnevogn, barneseng, stellebord og barnebilstol. Hvis noen har noe billig, pent brukt.. Barnevogn vil jeg kjøpe ny da. Tusen tanker Ikke fortalt det til noen enda vi.. Var på sv.kontr for noen dager siden. Vi hadde egentlig bestemt oss for å fortelle etter at vi hadde vært der.. Men vet ikke hvordan?? de har jo ingen anelse! Hvordan gjorde dere det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5214101-hva-tenker-dere/#findComment-5214388 Del på andre sider Flere delingsvalg…
verdens fineste julegave Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Vi fortalte det til våre foreldre først. Ingen av de blir besteforeldre for første gang, men de ble alle veldig glade. Såklart... Vi fortalte det helt først til en venn og en venninne.Godt å ha noen å prate med, som ikke er partner. Masse tanker og følelser som skal ut. Viktig å ikke lese ned partneren med alle tankene, da tror jeg han fort kan bli litt gal...hehe Skal fortelle det til onkler og tanter nå til helga, samt min samboers barn som han har fra før. Tror det er like så greit at de får vite det ganske tidlig. Iallefall de nærmeste. Det er jo godt å ha noen å snakke med å, hvis det ikke skulle gå bra. Jeg synes dere skal fortelle det til de nærmeste. Det blir jo garantert godt mottatt. En sånn nyhet blir jo alltid det. Er det vanlig å ikke være kvalm? Eller er jeg heldig? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5214101-hva-tenker-dere/#findComment-5214913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå