Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på 17 dagen etter iui og min mens er helt vekk. Jeg har testet flere ganger, men alle er negative så det er nok ingenting. Jeg har noen merkelige smerter i maven, det stikker og prikker.. I går fikk jeg litt farve i utfloden, og jeg håpet at mensen var på vei...men den har ennå ikke kommet...Ja jeg er utålmodig:) Hvor lang tid skal man vente før man kontakter lege, hva har dere fått beskjed om??

Klem Lene

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5213936-hvor-lenge-har-dere-g%C3%A5tt-over/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det leste jeg..tillykke med det:) Det er da deilig. Skulle ønske jeg også var...Jeg går til behandling på Trianglen i Hellerup og der sa de bare at jeg skulle vente på mens, den var nok bare forsinket..Hmm ,men hvor lenge skal jeg vente tro..Har lovet meg selv at jeg ikke skal teste igjen før fredag morgen, hvis den ikke har kommet...Fikk 10 nye tester inn døren for lidt siden....hehe...man skulle få mere rabat på alle testene man bestiller.

Er bare utålmodig for jeg synes at jeg er merkelig i maven...men jeg tenker jo på det hele tiden da,så det kan være at jeg innbiller meg noe..

Er ihvertfall super glad på dine vegne:)

Knus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...