Gå til innhold

FØRSTE UTESKO OG YTTERKLÆR TIL SANDKASSE/LEK - TIPS?

Anbefalte innlegg

Hei!

Trenger tips til god utesko (barnet vårt er 1 år og det blir hennes første sko). Gjerne en sko som tåler regn og skitt godt (tenker på sandkasse). Hvilken skobutikk selger slik sko?

Ellers lurer vi på yttertøy til sandkasse.

Er parkdress str. 80 et ok alternativ? Annet?

Hvike parkdressmerker er gode?

Og hvor kjøpes disse?

Håper på maaange svar!

TAKK!

Fortsetter under...

Hei kjøpte poden sine 1 sko i går. kjøpte de på falkanger sko, (mine 1 sko) de var i skinn.annbefalte disse de som jobbet der, ordentlige ponny sko.kostet 300 kr.. parkdress kjøpte jeg til poden på obs,fungerer kjempe fint.. kjøper ikke d aller dyreste når de er så små enno,for de vokser fort utav klærne.. kostet 400 kr den da. å vi er fornøyd=O)))

coop sine sko, åh nå husker jeg ikke hva de heter , men de kom jo best ut i test. Slo goretex ogf hele gjengen. De var te 199 kr. Ellers liker jeg veldig godt reima. Ser det i barnehagen hvor jeg jobber at dette er en klar vinner for barn som tilbringer mye tid på bakken.

Annonse

På obs kjøpte jeg noen hvite skinnsko til 350kr. Husker ikke merket, men inne skoen står det melania (vet ikke om det er merket eller noe annet). De skoene er kjempegode. De sitter som støpt på foten og er myke og gode.

Parkdress har jeg ikke fått kjøpt enda så det lurer jeg også på....

Jeg kjøpte sko på Falkanger. De fleste skobutikker har gode sko til barn. Jeg kjøpte regnklær som første uteklær, men det var sent på høsten. Synes parkdress er et godt alternativ på denne årstiden. Jeg kjøper parkdress på Sparkjøp.

Vi fikk tips fra flere mødre om at allværsdressene fra refleks er supre når barna er i denne alderen (dressen har bare strikk i ryggen - ikke hele veien rundt og har derfor en løs og ledig passform). Vi kjøpte en slik i størrelse 80, tror jeg det var, og den er super. Trenger ikke så mye klær under og den er myk så hun får beveget seg fint i den. Siden hun ikke kan gå ennå (10 mnd), har vi hittil hatt på skinntøfler og brødpose utenpå derigjen (knallstilig, kan man si....), det funker helt fint.

snuppa her skal få seg reflex ytterdress og ecco sko når hun blir ett år, altså om en mnd...nå har hun en tynn dress fra reflex, men den er ikke vanntett, kun vinntett :-) men helt grei, regner det så er det regndressen uansett liksom :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...