Gravenstein Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 Får man spesiell oppfølging ved neste fødsel når den første endte i hastekeisersnitt?
1-2-3på4år Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Fikk ikke det jeg nei, og fødsel nr 2 endte også i hastekeisersnitt... Men, de lovte meg hvertfall planlagt ks neste gang! Jada... ;-)
Mortil4-gutter Skrevet 1. juni 2006 #4 Skrevet 1. juni 2006 Jeg får ekstra UL men ikke mer...min siste fødsel endte å i hastekeisersnitt...
Panne som venter nr 2 Skrevet 1. juni 2006 #5 Skrevet 1. juni 2006 Detkommer helt ann på hvorfor det ble tatt hastekeisersnitt. Blir selv fulgt meget tett opp denne gangen med alle kontroller på sykehuset, pga svangerskapsforgiftning som endte i hastekeisersnitt sist. Det kommer også ann på hva du ønsker og hva du føler forholdet til dette svangerskapet. Så hvis du føler du trenger ekstra oppfølging så får du det:o)
Gravenstein Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 1. juni 2006 Hmm Skal ta meg en prat med jordmor. Jeg har ikke akkurat angst for fødselen men er engstelig og nervøs for at det ender i hastekeisersnitt igjen og vil gjerne at det meste sjekkes og at det tas forholdsregler for å unngå at det ender med hastesnitt igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå