Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde egguthenting igår og fikk ut 12 egg. Ringte til klinikken idag og fikk vite at bare 3 av dem var befruktet. Ganske vanskelig å tenke at 2 av dem kommer til å dele seg perfekt til imorgen.... Er så skuffa allerede nå.... Hvorfor er det ingenting som kan gå bra??! Åååå - er aå lei av dette!

Sorry- må bare få litt av frustrasjonen min ut- nå føler jeg bare at vi ikke har lykkes allerede...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5213718-oppgitt-allerede-f%C3%B8r-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen grunn til å gi opp, på vårt 3. og siste forsøk fikk jeg ut 8 egg, 6 befrukta, men bare 1 overlevde og kunne settes tilbake.

Men det holdt i massevis for meg for nå er jeg GRAVID!!!

Og Snooopi, GRATULERER :-) Har ikke vært aktiv her på en stund, så ikke fått med den gode nyheten. Det er jo bare supert!!

Lykke til Tine;

De fleste eggene som faller fra gjør det vanligvis fra uttak til befruktning... Ved vårt første forsøk hadde vi 3 eggposer, fikk ut to egg, 1 befruktet seg - og det delte seg kjempefint. Ble gravid - men mistet i uke 7.

På andre forsøket hadde vi 7 eggposer, fikk ut 3 egg, to ble befruktet og disse delte seg kjempefint.. Er nå på RD6.

Ha troen - det er tross alt stor sjanse for at dere får inn befruktede egg.

Annonse

Hei Tine

Må ikke gi opp nå som du har kommet så langt. Jeg fikk bare ut 3 egg under vårt første forsøk og de ble befruktet.To ble tilbakeført: 1 sønn. Så dette går bra skal du se. Trenger ikke mere enn et egg vet du. Krysser fingrene for deg i morgen.

Stor klem fra

Hei

Skjønner frustrasjonen din så indelig godt.

Holder på med siste forsøk nå og skal på ul til fredag, er livredd for at det ikke er egg.....:-((((

Tror kanskje ikke helt lykkehistorier biter på lenger, slik er i allefall jeg. Har jo opplevd flere negative forsøk og kjenner presset på at det MÅ gå nå på siste.

Kanske dette at vi er så negative og bekymrer oss så mye er en måte å beskytte oss selv på??

Akkurat som om vi tar sorgene på forskudd så blir det ikke så tungt senere hvis det ender dritt?

Nei, huff, vi blir (iallefall jeg) helt psyko av dette.

Du skal se det går bra, det er jo ikke mer en ett egg som skal til:-))

Håper det beste for deg og ønsker deg masse masse lykke til

Stor klem

Hei Emma! Tusen takk for gode ord.. Det er både godt og vondt å høre solskinnshistorier fra andre- godt fordi håpet vokser littegrann, men vondt fordi en tenker at det ikke kommer til å skje oss. Jeg kjenner også presset om at det MÅ gå denne siste gangen. Tror også at det å ta sorgen på forskudd er en måte å beskytte seg på, men samtidig vet jeg at jeg kommer til å bli enda mer skuffet enn før dersom det ikke går denne gangen.. Jeg vet at det skal bare 1 egg til, men vi kan få satt inn 2 denne siste gangen og det er jo det jeg håper på...

Sitter her og prøver å få tiden til å gå, men den går så forferdelig sent..

Ønsker deg så mye lykke til- måtte det bli vår tur denne siste gangen!!

Hold meg oppdatert da:)

Hei

Ikke mist motet.

Jeg fikk ut 12 flotte egg, bare 2 var befruktet og kun 1 var bra nok til å settes inn, men til gjengjeld var det helt supert. Jeg ble gravid, men fikk en missed abortion i uke 9. I følge legen hadde det ingen ting med eggets kvalitet.

Så cheer up og kryss fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...