Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg er så sliten for tiden, har ikke overskudd til nesten noenting. Er plaget med allergi og de medisinene jeg kan ta blir jeg veldig trøtt av. Ellers har jeg en del kynnere og er bare generelt sett veldig trøtt. Har vært mye plaget med bekkenløsning men det er bedre nå etter at jeg begynte hos fysioterapeut. Jobber 50% + ekstra og vurderer om jeg snart skal be om sykemelding . Skal jo jobbe ut juni hvis helsa holder, men huff nå er jeg lei av å ikke orke noe. Har en sønn på 3 år og føler det dumt overfor både ham og min mann at jeg stort sett ligger på sofaen etter jobb. Vasker litt tøy og lager middag i ny og ne, men ellers gjør jeg minimalt. Noen her inne som er sykmeldte allerede pga det samme??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nancy's mama Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 jeg er blitt sykemeldt 50 % pga er så trøtt pga oppe å tisser 14 x om natta.deilig med fri. skal ut i permisjon 22/6, så har ikke dårlig samvittighet. har akkurat blitt sykemeldt og har ellers jobbet fullt gjenom hele sv.skapet. på hjemmebanen er det derimot sambo som har fått mer og mer ansvar, og det har jeg litt dårlig samvittighet for, men det er jo kjempetungt å gjøre vanlig husarbeid i forhold til hva det var før.....og har en prisvinner av en sambo så han fortjener gold medal=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilleBrumm Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Her kan du lese hvordan jeg har det (http://www.barnimagen.com/forum/thread/5207154). Egentlig så tragisk at jeg ikke vet helt om jeg skal le eller grine... Ble 100% sykemeldt for en uke siden, mest pga bekkenplager. Utrolig slitsomt nå på slutten. Jeg går ut i permisjon 12.juni, å jeg har egentlig ikke noe dårlig samvittighet ovenfor jobben min. Det burde ikke du heller. Tenk på deg selv. Få litt overskudd. Du trenger det når babyen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NEI-TIL-LAKEN Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 jeg har sykmeldt meg 50% for ikke å forverre allerede eksisterende smerter i bekken! skal til lege fredag, og da kommer jeg til å be om litt mere sykmelding, nå også på grunn av diabetes, for når jeg er på jobb er det så travelt at jeg ikke rekker spise og måle blodsukker når jeg skal, prioriterer kundene, og det er ikke bra for bebisen sinhelse!! er jo ikke så lenge igjen av svangerskapet, er jo bare 1 mnd til permisjonen nesten....så sykmeld deg helt, eller be om aktiv sykmelding, for da må arbeidsgiver finne en å jobbe for deg i tilegg til at du kan jobbe når du vil og hvor lenge du vil, da kan jo du t.d jobbe 2-3 timer for dag, og gjerne bare 2-3 dager i uka......!! hva jobber du med? jeg er på et travelt gatekjøkken....så jeg verken sitter eller har beina høyt hevet gjennom dagen....og bekkenet låser seg til tider....så jeg tror nok er nok, i tilegg så ser jeg at ferievikarene kan stille fremover nå, og det hjelper på samvittigheten, for da har sjefen flere å ta av....så jeg kan hvile meg litt!!! tenk på deg selv....så ikke vondt blir værre og at du havner på sofaen sammenmed mannen din!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 1. juni 2006 #5 Del Skrevet 1. juni 2006 Jeg er sekretær så jeg sitter en del. Får kynnere nesten hver gang jeg skal reise meg for å gå og det er ganske ofte. Formen er bedre i dag, men i går var det helt pyton. Da hadde jeg en skikkelig vond ri på jobben også, så jeg fikk litt panikk... Skal til jordmor på tirsdag så jeg får høre med henne da om hun tror jeg bør sykemelde meg pga dette. Tar det litt mer med ro enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rikken Skrevet 2. juni 2006 #6 Del Skrevet 2. juni 2006 Jeg er nå 60% sykemeldt frem til permisjonen begynner, frem til nå har jeg vært 40%. Jeg har ikke dårlig samvittighet overfor jobben, for den "jobben" jeg gjør nå -og ikke minst skal gjøre etter fødsel -er MYE viktigere! Godt å ha muligheten til å hvile litt ut og slippe å være et trøtt vrak hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå