Gå til innhold

Brukte smertestillende og er stolt:-)

Anbefalte innlegg

Trenger ikke forklare hvorfor eller unnskylde meg heller:-) Jeg lå i fødesenga og smilte med tommelen opp, skal aldri føde uten epidural og lystgass senere heller. Det kan anbefales! Jeg blir oppgitt av folk som er stolte av å ikke bruke noe, hei hei vi lever i 2006!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5213571-brukte-smertestillende-og-er-stolt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også fornøyd over å ha klart å sette min datter til verden. Brukte en masse smertestillende!! Jeg tok det jeg fikk tilbud om jeg. Og du anonyme over som mener at jeg har utsatt baby for mange unødvendige stoffer kan bare ha deg et visst sted. Mener du at jeg har utsatt barnet for misshandling eller? Hadde jeg ikke vært sikker på at jeg kunne få smertestillende så hadde jeg aldri engang turt å bli gravid, så jeg er i det hele tatt overlykkelig for å ha turt å gjennomgå en fødsel.

jeg fødte uten smertestillende...men skal love deg at jeg ropte på epidural...hehe...men det gikk for fort..så når jeg skulle få epidural så hadde jeg full åpning...

men stolt av å ikke ha brukt smertestillende? nei det er jeg egentlig ikke... i grunnen bare lettet over at det gikk så fort og greit....;)

Annonse

Hehe, jeg gikk inn i fødsel med det i tankene at jeg skulle ha ALT av smertestillende.. Endte opp med å bare bruke varme og lystgass (som ikke er skadelig for baby). Da jeg var kommet så langt ble det bestemt ks og da var det ute av min kontroll..

Hadde jeg født naturlig ville jeg skreket etter alt det andre de kunne gi meg og vært like stolt over prestasjonen min!!

Utsette babyen for masse stoffer.. Tøys og tull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...