Gå til innhold

Noen fra Kongsberg her?

gullskattmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

biajja *bolle nr 2 i ovnen, har du vært på noen av BIM-treffa på Kongsberg? har kanksje lyst å dra på et, men litt dumt siden jeg ikke bor i Konsgberg lengre...Men det er jo ingen bim-treff i notodden så...

lurer også på om jeg vet hvem du er, siden vi er jevngamle...?

åssen vidregående skole gikk du på?

Var på det forrige BIM-treffet for de som har termin fra august og utover, og skal på det neste også.

Det er bare å komme! Var 6 stykker der sist. Foreløpig har vi termin fra august - november.

Jeg flyttet hit i august i fjor, er egentlig nordfra, så du vet sikkert ikke hvem jeg er. (Studerer optometri på HiBu.)

Jeg har vært på ultralyd, og det var SÅÅÅ koselig!!:-) I følge ultralyden får vi en liten jente. Så nå holder jeg på å finne jentenavn, men det er så vanskelig! Har litt lyst til å ha et navn som begynner på M, siden mitt navn begynner på M, men klarer ikke finne noen som jeg liker godt, og som ingen jeg kjenner heter.

Guttenavn synes jeg er lettere å finne.

åhh, så stas! Håper egentlig jeg også får ei jente, selvom alt er kjærkoment. synes forøvrig jentenavn er myyye lettere enn guttenavn.

Jentenavn på M, hva med:

* Mina

* Maia

* Mailèn

* Marte

* Miriam

* Mariell

* Martine

* Melissa

* Monia

??

slenger bare noen forslag ut i luften jeg. =)

Ja, har skikkelig lyst å bli med på bim-treff, men det er jo det at jeg ikke bor der lenger da, kanskje litt upassende å buse på da.;)

har du msn???

Bare koselig med flere på treff, selv om du ikke bor i selve Kongsberg=)

Jeg synes ikke det er upassende i det hele tatt. Men skjønner jo at det kanskje kan være tungvindt å reise hit bare for et treff.

Takk for navneforslag forresten!:-)

Msn adressa mi er: [email protected]

bare å legge meg til alle dere som er på denne tråden.

Annonse

løvstikke: Nå ble jeg veeeldig nysgjerrig på hvem du er?!:-)

Morsomt at det er flere i klassen som er gravide! Akkurat det jeg ønsket;)

Når har du termin sånn ca?

Til alle som leser her:

Nå har endelig fått leiligheta vi har kjøpt. Så nå har vi vært og kjøpt en hel masse maling, og skal begynne oppussinga. Blir spennede å se om det blir bra.

Gleder meg sånn til vi får flyttet inn!

Svigerfar og mine foreldre kommer for å hjelpe oss, så håper det går fort.

Hei jenter!!

Ser det er altfor lenge siden jeg har sjekka denne tråden nå, det var jo masse mer å lese... hihi...

Nyter dere sommeren og ferie? skal dere no spesielt i ferien da?

Selv skal jeg stort sett bare være hjemme å kose meg, blir vel noen små turer i ny og ne, også blir det nok no opp pussing.

Jeg var frekk nok til å legge dere til på msn, her er msn adr mi om fler vil legge meg til: [email protected]

Hei, jeg har vært uten internett en stund så derfor litt sent svar!

Jeg har termin i febrar/ mars!:)

Når hadde du første kontroll hos lege/ jormord?

Jeg har bestilt time til onsdag hos lege, men da er jeg jo bare i 10 uke...vet du om det er vanskelig å få tak i jordmor i kongsberg? De er ikke på telefonen idag iallefall...

Kjempegøy at det er flere i klassen, skulle gjerne vært enda flere selfølgelig:)

Jeg glemte helt å gratulere deg tidligere med babyen i magen, så gratulerer kjempemasse!!!:)

Jeg var 9-10 uker på vei da jeg var hos lege den første gangen.

Første jordmorkontroll hadde jeg i forrige uke (22 uker), har kun vært hos legen før det. Hadde ingen problemer med å få tak i jordmor på helsestasjonen, men fikk ikke tak i jordmødrene som driver den private klinikken her i Kongsberg (Jordmor i sentrum). Så jeg blir å gå til jordmora som er på helsestasjonen, der er det jo gratis også.

Kunne egentlig dratt til jordmora tidligere, men legen min er så koselig, at jeg bestemte meg for å gå noen ganger til henne før jeg bestilte jordmortime. Nå blir jeg å gå annenhver gang til lege/jordmor.

Jeg nyyyter sommerferien, har hatt sommerferie i 2 mnd allerede, tida flyr! Nå holder vi på å pusse opp leiligheta vi har kjøpt. Mine foreldre og svigerfar er her for å hjelpe oss, så jeg og lillegutt bare slapper av om dagene:) Eller slapper vel egentlig ikke så mye av, mye husarbeid som må gjøres med så mange her.

Ellers skal vi nordover snart! 31. juli reiser vi. Gleder meg masse!

hei igjen:)

jeg bare jobber og jobber noe helt sykt mye i sommer, og reiser derfor en del rundt og er uten internett.

nå har jeg ikke hatt mer enn en dag fri sammenhengende på massevis av uker, men fra og med 23 har jeg nesten to uker fri, det skal bli deilig!

håper alle har en strålende ferie/sommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...