Phobia Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Ville bare på vegne av en 3-4 av oss som venter i februar si at dere må passe på å kopiere HELE lista slik at ingen blir utelatt.... Jeg har lagt meg inn 4 ganger nå, og forsvinner gang på gang. Ikke noe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 En annen grunn til å være nøye med å kopiere SISTE VERSJON av lista er får å slippe å såre de som har skrevet seg på lista, men så mistet. Lite gøy å finne seg selv på terminlista etter man har tatt seg av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Ja nettopp. IOg andre veien kan jo vi andre tro at noen har mistet som ikke har mistet osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Slenger meg på her og er helt enig med deg! Jeg også datt ut har ikke sjekket i dag så vet ikke om jeg har detti ut flere ganger ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå