Gå til innhold

Hjelp!! Rare bevegelser i magen!

Anbefalte innlegg

Det er en livlig liten krabat som romsterer i magen min, og iblant har han noen bevegelser som nesten bekymrer meg litt.

De er så raske, og akkurat som han "rister" inni der. Vanskelig å forklare, men tempoet er like raskt som om han skulle banke på en dør eller noe.

Jeg er så redd for om det er noe krampegreier, eller hva han gjør når han "rister" sånn. Akkurat som en hund som rister pelsen etter et bad. -Hehe, skjønner dere at jeg har litt problemer me då forklare hva jeg mener kanskje? :o)

Varer ikke så lenge, kanskje 5-7 slike "nykk" om gangen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5213190-hjelp-rare-bevegelser-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe.. nei, dette forklarte du godt nok, for jeg kjenner det igjen! Kjennes nesten som om lille snupp har spasmer der inne av og til. Regner med at det er helt vanlig, men jeg vet ikke hva det kan komme av! Kanskje det er vannet som gjør at bevegelsene kjennes rare ut for oss?

Annonse

kanskje han får frysninger?hehe..

Da jeg var på ultralyd med forrige baby låg hun faktisk og hoppet inne i magen. Jeg måtte spørre jm, "i alle dager ligger hun og hopper"?ja det ser slik ut, sa jm og lo. Og ut kom en aktiv og hoppende sprudlende prinsesse :)

Dere er fantastiske!!!

Så mange beroligende svar i full fart! Nei, det er ikke hikke, for det kjennes helt annerledes ut. De bevegelsene er ikke så kjappe, selvom han også hikker i et ganske imponerende tempo av og til!

Jeg har også tenkt på om det kan være slike grøsninger som man kan få hvis man fryser eller hvis man har tisset.

Det er utrolig hvor lite jeg husker fra forrige svangerskap, jeg må liksom i notatene mine for at det skal demre litt. Så disse bevegelsene husker jeg ikke, og ikke hadde jeg notert noe om de heller.

Godt det er flere som har opplevd det, da antar jeg at det er normalt -Og at den ikke er full av bevegelser som er "skumle" symptomer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...