vinterbarn ;O) Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg skriver til deg her på 1 tri jeg.. siden jeg er her alene og trenger litt besøk..hihi... Så etter deg på msn men du har kanskje ikke stått opp ennå? eller henger over doen nå er jo også et alternativ kanskje?? Jeg tør nesten ikke å si noe...men klarer jo ikke å la være heller....føler meg bedre idag..yahooooooo!!! Så happy for hver time jeg føler meg bra. Har jo ik vært så bortskjemt på det akkurat!! Så idag tenkte jeg å kanskje få vaska litt klær og rydda litt.. siden jeg er hjemme fra jobb denne dagen også!! Håper du også har en bedre dag idag. Vi snakkes nok utover tenker jeg!! Klem ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei snuppa..er i møkka form i dag også.er så sliten at jeg klarer nesten ikke holde meg på beina.Går bare å sjangler.er så svimmel og kvalm. Håper virkelig dette gir seg snart.Har mest lyst til å hoppe frem for en lastebil...Nåja..Nesten da...:0/ Skal se om jeg ikke orker å komme inn på msn en etter hvert.Akkurat nå må jeg finne sofaen igjen. Så herlig at forma di er bedre da idag.Hvile gjør under verker :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Heisann om du går inn på tråden til hebbie og meg på 2 tri..Så får du se hvorfor jeg ble sur på svigers i går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå