Gå til innhold

Hjelp - nå er jeg redd!

Tinna*med nytt barn i juli!*

Anbefalte innlegg

Blør friskt blod i dag og mere enn i går! Er dette en SA? Jeg har jo ingen smerter, men dette kan da ikke være normalt?? Fy søren......mister jeg nå vet jeg ikke hva jeg gjør. Har brukt 2.5 år for å få til dette. Har ringt legen og skal dit i morgen. Sender meg sikkert til UL og ......ja, jeg orker ikke engang tenke på hva de kan finne.

Måtte bare få ut frustrasjonen min. Dette er ikke noe gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei...jeg har det helt likt...blør friskt blod i dag....skal til legen om to timer...kan godt fortelle etterpå hva hun sa....jeg er helt skjelven...men dersom det er noe galt ordner kroppen opp selv...så det er jo egentlig greit at det skjer nå fremfor senere i svangerskapet....ingenting vi kan gjøre fra og til...men det er helt grusomt....du er ikke alene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du ikke mast på legen sånn at du får komme i dag?? Det tror jeg at jeg hadde gjort...

Uansett om det er noe eller ikke, så har ikke kroppen og den lille noe godt av at du er nervøs og bekymret....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - ja, du må gjerne fortelle meg hva hun sa...uffameg. Dette kunne vi blitt spart for. Har du smerter forresten.?? Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Er ingen lege, men forrige veke begynte eg å blø. Fastlegen hadde ikkje tid å ta meg inn den dagen, så eg ringte legevakta og fdekk kome dit. Dei tok meg alvor, og sendte meg til ul åp sjukehuset. Mandag va vi på kontroll (privat legesenter) - alt var bra. Poenget er at gynekologen på det private senter sa at ein skal alltid kontakte lege når ein blør, MEN det er smerte som er det "viktigaste" symptomet på at det går gale. Eg hadde lite smerte og tok kontakt med lege likevel. Han sa også at det er snakk om sterke smerter ved ein abort, og at smertene gir seg i løpet av eit til to døgn. Men eg skjølnna at du er bekymra - ta kontakt med legevakta der du bur!! Og bur du på ein større plass finst det kanskje privat legesenter? Der får ein ofte time fortare. Og om det kan vere ei trøst: for femten år sidan (då visste dei ikkje alt dei veit i dag) vart mor til svigerinna mi gravid med dei hadde tenkt skulle vere ein attpåklatt...ho låg ein heil sommar og blødde...ho fekk velskapte friske trillingar!!! Og ein annan ting forresten - dersom det er sa så ville det nok komt ut klumpar også, ikkje berre friskt blod.

Håpar dette kunne vere til litt hjelp/trøst...veit at det e fælt å ha det som du ahr det no. Likevel - ei av fire kvinner opplever blødningar i løpet av svangerskapet utan at det er noko gale. Og blødningane kan kome av seg sjølv, pga sex (det er ikkje farleg å ah sex når ein er gravid, men når ein blør sa legen min at ein bør vente til ein er slutta å blø), stress osv.

Lykke til uansett!!! "trøsteklem"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk hor hyggelig innlegg! Koselog med litt beroligende....

Jeg har vært hos lege og ble umiddelbart henvist til UL på sykehuset. Skal dit i dag etter 17.00. Så da er det bare å vente å se. Men som sagt: jeg har jo ingen smerter (enda)så sånt sett lover det godt. Men hva med alt blodet? Uffameg....

Takk for trøsten ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...