snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg selv er ca 4 uker på vei... Og jeg har bare ekstremt ømme pupper, bare det... Blir bekymret fordi jeg føler meg ikke særlig gravid... og når jeg leser alt om SA og MA... her, blir det ikke bedre... Hvor langt er dere på vei? og hvilke symtomer har dere, og når har det evt begynt??????? Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Hei hei Jeg har 5 fullgåtte uker i morgen:) Og jeg har sinnsykt ømme pupper, i perioder, vanvittig vondt å gå fort i trapper og i dag tidlig fikk jeg faktisk vondt i puppene når jeg snudde meg fra rygg til siden!!!! Ellers er jeg en del trøtt og sliten, ellers har jeg det veldig bra:) Frykter også veldig at jeg skal miste, har hatt endel plager med en egglederen så skal på tidlig UL for å sjekke at det ikke ligger i livmoren, stor mulighet for at jeg har en rift i ene egglederen, men kjenner meg ganske bra, og har fått beskjed av legen at jeg vil nok få vondt i magen om det ikke er som det skal være:) Snakket med føden nå, og får mest sannsynlig UL neste uke siden jeg skal til oslo på kurs uken etter Gleder meg:) DETTE SKAL GÅ BRA FOR OSS ALLE !!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2englebarn Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Er nå 4+6 og har absolutt ingen symptomer utenom oppblåsthet (begynner å avta) og litt større pupper, men ikke så ømme. Håper jo å slippe kvalmen - den er ikke mye å lengte etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Er 4+4 og FRYSER noe innmari - iskalde fingrer og tær samt spesielt overkroppen. Stive brystvorter hele tiden, ganske plagsomt... De er litt ømme også. Bør nok begynne med ammeinnlegg i ull inni BH `en. Det måtte jeg også i forrige svangerskap - frøs på brystene nesten hele svangerskapet.... Ellers merker jeg ikke mye til at jeg er gravid. Litt oppblåst i nederste del av magen, begynner å avta nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammae:-) Skrevet 31. mai 2006 #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Er 4+4 og føler meg veldig oppblåst, og håper dette begynner å avta snart:-) Ellers er puppene litt ømme, men kjenner det helst når eg tar på dei:0 Kjent med litt "småuggen" avogtil, ikkje akkurat kvalm men...., håper eg slepp unna den kvalmen eg hadde når eg gikk med jenta vår... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 31. mai 2006 #6 Del Skrevet 31. mai 2006 Er 8 + 2 og er bare trøtt....mest om dagen, og ømme pupper... Ellers ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie og thea sin mamma Skrevet 31. mai 2006 #7 Del Skrevet 31. mai 2006 Her er kvalmen i full gang,IGJEN.... Er 7 uker i morgen og er veldig trøtt og kvalm hele dagen.Er sykmeldt nå og går til akupunktur,håper det hjelper snart... Ellers ingen ømme pupper,og det var skikkeli ille sist. Er ganske tussige om mogen med ei på 15mnd som henger oppi do sammen med mor... Menmen,blir vell bra tilslutt,er også redd for å miste,tørr liksom ikke håpe for mye enda!! lykke til alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gutt i Januar! Skrevet 31. mai 2006 #8 Del Skrevet 31. mai 2006 Er syv uker på vei, er kvalm på de rareste tidspunkt, og har fått en luktesans som nærmer seg "supersans"...skikkelig plagsomt når man må ta offentlig transport...! Men akkurat det at puppene vokser, det gjør meg ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmen *Prinsesse23.01.2007* Skrevet 31. mai 2006 #9 Del Skrevet 31. mai 2006 Hey! 6+6 her og stort sett ingen plager... Skulle nesten tro det ikke stemmer... Litt ømme pupper og kanksje litt mer sulten enn jeg pleier, men ikke noe annet enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anni69 Skrevet 31. mai 2006 #10 Del Skrevet 31. mai 2006 Heisan. Er 5+0. Har ingen symtomer. Kanskje litt trøtt og sulten, men det er jeg ellers også.. Skulle nesten ønske jeg hadde litt symtoner, men man må vel bare vere glad:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
21.april Skrevet 31. mai 2006 #11 Del Skrevet 31. mai 2006 4+4 og veldig ømme pupper. Vært trøtt de to siste dagene og må ha mat ca hver andre time ( det er IKKE normalt for meg). Kjenner det skjer noe i magen, strekker på en måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mtk¤ Skrevet 31. mai 2006 #12 Del Skrevet 31. mai 2006 Er 4+2. Har ømme bryster, fryser lett og har en tyngdefornemmelse og svak murring lavt i magen/underlivet. Har ikke vært kvalm eller noe ekstra trøtt. Er lykkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå