Gå til innhold

Stavanger jenter, skal vi i IMI kirken i morgen på åpen barnehage eller?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

jeg kommer nok i halv elleve elleve tiden - litt før elleve i allefall...

og hvor lenge jeg blir vet jeg ikke...

varer jo ikke så lenge musikken egentlig, men vi har jo rommet for oss selv etterpå, og kan prate med andre mødre og barn!

eller vi kan gå i spisesalen, der er jo og masse folk og barn!

så får jeg jo se hvor trøtt mini er blitt!

hei hei jenter.

en hilsen i fra syyyyyyyyyyyyyden. Fant meg en data så da må jeg jo innom dere en tur;)

Åh, vi også vil bli med i åpen barnehage når vi kommer hjem.

Ellers på turen vår; tulla har fått helt hetesjokk. Takler ikke varmen en plass. Svetter og står i. Og hun som alltid har sovet som en stein hele nettene; ikke nå mer, kan jeg jo bare si. Er våken sikkert 25 ganger i löpet av natta. MOR ER SLITEN!!! Men det kommer seg vel, vil jeg tro. Litt vanskelig for hun sover ikke ander plasser enn i ei seng og da er det jo ikke lett å få litt senere kveld enn kl 2000, liksom.

nei, vi får väre positiv, positiv, positiv.

Farvel

avhengig av dib eller!!???

hehe

husker da jeg var gravid med førstemann, fant det ut sent på kvelden før vi reiste..

da måtte jeg finne en pc i varmen, og logge meg på barnimagen.com for å se litt... :-D

var såå glad og spent! ville bare hive meg over alt lesestoff det fantes, men det var ikke så mye Gravid blader på norsk der!

Så det tok ikke lang tid etter at jeg kom hjem,før jeg kjøpte gravid blad og nileste!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...