Anonym bruker Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Noen som har erfaring fra tidligere svangerskap og fødsler med å innta bringebærbladkapsler og å massere jordnøttolje ved perineum? Bringebærbladkapsler er jo helsekost, og man anbefales å være kritisk til bruk av det under svangerskap ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg har begynt med begge deler igjen nå, brukte det sist og. Fikk en lett fødsel på 4 timer, men om det er fordi jeg brukte produktene vet jeg ikke. Jordmor anbefalte begge deler, så mener det skal være helt trygt. Spurte i helsekosten og, de sa det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Brukte ikke oljen sist forresten, bare bringebærbladkapsler. Revnet en del, så har begynt med oljen nå siden så mange har anbefalt den:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma`n te Kaja Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Jeg fikk ikke anbefalt bringebærkapslene av min jordmor da hun sa at det ikke fantes noen bevis for at de virket.. men hun anbefalte å smøre med jordnøttolje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå