selfangerkjerringa Skrevet 31. mai 2006 #1 Del Skrevet 31. mai 2006 Er i uke 9 nå. Har vært ganske dårlig, men nå har formen bedret seg betraktelig de siste dagene. Er nesten ikke kvalm lenger. Noe som selvsagt får meg til å bekymre meg for om det er noe i veien........ burde aldri ha lest alle SA og MA-historiene her inne.....Har hatt en del vondt i magen i det siste, men for å være helt ærlig så kan det like gjerne være fordøyelsessystemet som har slått seg vrang. Hvorfor kan jeg ikke bare nyte livet istedet? Har kun vært gravid en gang før og det resulterte i verdens flotteste 2-åring. Så jeg har ingen grunn til å være nervøs egentlig. Men hormonell som jeg er, så... ja dere skjønner kanskje. Noen som har et par oppmuntrende ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 31. mai 2006 #2 Del Skrevet 31. mai 2006 Er det ikke du som er litt usikker på hvor langt du egentlig er på vei? Kanskje du _egentlig_ er over uke 12 og derfor er alt bra? (Egentlig burde kanskje gravide forbys å bruke nettet for mye, merker også at jeg er mye reddere denne gangen enn sist... Eller kanskje jeg bare har fortrengt det hele, og at jeg var like panisk da?) Tror nok Super-Tommy i magen din har det helt bra, det vil jo helst gå godt! Bare tenk på magen du vil ha rundt juletider og gled deg over at du kom kjapt igjennom begynnerplagene - tenk på alt du vil spare i Dundersalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 31. mai 2006 Tusen tusen tusen takk, SpongeBob!!!! Det var akkurat noe sånt jeg trengte Dundersalt-budsjettet kan bli kraftig redusert ja, hehe... Det ER meg som er usikker på termin ja. Det kan hende jeg er 12 uker på vei... kan stemme bra med at magen har begynt å bule også... men får smøre meg med tålmodighet litt til. Har ikke råd til privat ul, men skal be om rekvisisjon fra legen neste uke. Takk igjen Får sende noen varme tanker til Super-Tommy/Tommeline og be h*n klamre seg fast der inne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpongeBob Skrevet 31. mai 2006 #4 Del Skrevet 31. mai 2006 Blir spennende med utralyd, da! Ser for meg Super-Tommy/-line som ligger der inne med maske og kappe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 31. mai 2006 Skal se etter kappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå