Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer nå bare på morgenkvisten før vi står opp. I den siste har jeg prøvd å være litt flinkere i kosten (ikke regelrett slanking, men mindre kake ;) ), men nå er jeg så utrolig sur om morgenen. Tror det må være det at barnet (14mnd) ammer ut det siste jeg har av blodsukker, og jeg blir så pøtten... Mannen min omtrent hiver kaffen etter meg ;) Opplever dere andre det samme? Jeg må vel legge noe å spise på nattbordet tenker jeg, har andre funnet noe som virker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, kanskje det er derfor jeg er så gretten på morgenen.... lavt blodsukker...... Har merket at jeg kan være nesten litt irritert når jeg ligger og ammer i 5-6 tida. Før syntes jeg det bare var kos. Har egentlig tenkt at jeg begynner å bli litt lei av å amme, men det er bare om morgenen jeg er lei, om kvelden er det kos igjen....

Kanskje ha et glass saft stående på nattbordet? Da får man opp blodsukkeret raskt...

Skrevet

Hehe, dette høres ut som meg, ja! Samboeren er helt oppgitt og tør nesten ikke si noe til meg før jeg har spist frokost ;-) Har heller ikke funnet noe som virker, men noe på nattbordet høres ut som en god ide...

Skrevet

En kopp kaffe med melk og sukker i umiddlebart foer amminga (de to minuttene det tar er verdt det) virker naa! Manden bemerket at "jeg var til aa leve med" i gaar morges ;)

Skrevet

Drikker ikke kaffe, så her ble det en banan på nattbordet... :-) Hjalp det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...