Gå til innhold

HJELP....vær så snill

aktivtass

Anbefalte innlegg

nå er jeg helt i fra meg her....da jeg tørket meg i morgens, kom det litt lys rosa blod på papiret....jeg er 6 uker på vei...hva skjer..hva skal jeg gjøre...er så redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

en av ti har småblødninger i første trimester uten at det nødvendigvis betyr noe som helst, prøv å slappe av så godt du kan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er i akkurat samme situasjon.Like langt på vei, og fann blod på papiret i dag tidlig og i går kveld. Er også redd... Eg hadde ein SA for et år siden. Da hadde eg ingen symptomer på graviditet. Det har eg heller ikke denne gangen. Derfor redd fo ny SA. Har du symptomer på graviditet ellers, trur eg ikkje det er grunn til panikk. Men er desverre er eg ingen ekspert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også merket dette. Vet du er veldig urolig. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt legen og bedt om å få tatt ultralyd så du får roet deg.

Det er helt forferdelig å ikke vite noen ting.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg ringt legen...er så redd....går på do i ett sett for å sjekke....har vært litt blod hver gang jeg har vert på do, utenom sist gang...er helt skjelven...er så fælt å ikke kunne gjøre noe, eller vite noe for sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det akkurat likt sist gang jeg var gravid - og jeg hadde INGEN gravide symptomer heller - og alt gikk veldig BRA.

Men det beste for deg er å få det sjekket ut - og det skal du huske gjennom hele svangerskapet. Det viktigste er at du er trygg og rolig og ingen spørsmål til lege/jordmor er dumme. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Men prøv å pust - du får dessverre ikke gjort noe fra eller til - og det går veldig bra i de fleste tilfeller selv om man ikke får inntrykk av det inne på denne siden. Veldig mange som fokuserer på det å miste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...