Gå til innhold

Bjørnstjerne Bjørnson valgte seg april, jeg velger med juni;-)

Anbefalte innlegg

Jeg har nå bestemt at juni er måneden da det skal skje. I dag har jeg gitt mine egg noen velrettede spark slik at de triller ned egglederne min, klare til å vokse seg til en spire. Nå er jeg lei denne zombi-tilværelsen der ingenting skjer, hverken mensturasjon, eggløsning eller graviditet.

Sender samtidig inn en søknad på tålmodighet, og en sprøyte som gjør at jeg ikke tenker på babyer, graviditet, egg osv.

Fortsetter under...

Da får jeg velge meg juli, fordi elsklingen er bortreist neste gang jeg har eggløsning..Idiotisk! Blir liksom så lenge til jeg kan teste igjen da. Æsj, skjegget full av postkasse her.

Tror forsåvidt at toget har gått for denne gang, dobbelt æsj!

Vi får håpe at spiren sitter neste mnd (må et mirakel til for at skal skje med meg, men mirakler skjer jo...)

Klem fra meg

Hehe..Enig med deg jeg!

Skulle ønske jeg kunne nyte sommeren uten å tenke på å bli gravid hele tiden! Men det er ikke lett når det eneste som betyr noe er å få spire i magen!:-) Når jeg bestemmer meg for noe skal det helst skje med en gang!!:-)

Lykke til!!

Jeg er helt enig med deg!! Velger meg også juni. Vurderer til og med å kjøpe meg en eggløsningstest. Her skal vi ikke ha masse tilfeldig sex, nei. Den må være målrettet...:-) Min mann er selvfølgelig borte i helgen så jeg håper på eggløsning til uken... men hvordan lokke han til hverdagssex og ikke lørdagssex??

Ja....mai ble det ingen spire her heller...så jeg også velger meg også juni :o) Skal ta en peptalk med egga mine seinere idag, må finne på noe veldig inspirerende å si ;o) Håper spiren sitter for oss alle som prøver.

Jeg har også lurt på hvordan friste min kjære til noe mer enn helgekos. Vi er begge ganske slitne etter jobb. Alle gode råd og tips taes i mot med takk, alt for å få til en spiren igjen.

Annonse

Mannen min sverger til egg til kvelds, jo flere jo bedre... skal visst ha en god virkning HiHi

Han er 39 år og litt redd for at " kraften" skal svikte han. Ikke at jeg har sett noe til det, men...

Hva med zink??? Har hørt at dette skal sikre god produksjon ???

I tillegg er han litt frustrert over at jeg ikke finner ut av EL tidspunkt, slik at sexperioden strekker seg over ganske mange dager !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...