Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tips til gave til storesøster når baby nummer 2 kommer?

Takk til alle som svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trenger ikke være så mye, bare en liten oppmerksonhet; hårklemmer, fin såpe, fargeblyanter.... Avhenger av alder selvfølgelig, men det viktigste er ikke hva det er men at hun får litt oppmerksomhet.

Skrevet

Dette har jeg lurt mye på og... har en gutt på 7. forslag mottas gjerne !

Skrevet

Hva med en ny dukke, og evt seng, stellebord eller noe som hun kan ordne med sin baby?!

Her har vi to gutter selv, på 9 og snart 2. de kommer til å få (Han på 9) ny sykkel, og minsten får elektrisk gravemaskin...

Sist da eldste ble storebror, fikk han playstation spill. Ble også VELDIG godt mottat!

Lykke til!

Skrevet

Mi jente (som da var 4) fikk velge seg en ting på leikebutikken sist da hun ble storesøster. Dette var veldig svært..for hun får ingen leker ellers utenom bursdag og jul. Hun valgte forøvrig en mixer med batteri :)

Skrevet

Til gutten min på 3 har jeg kjøpt en Duplo-eske (til 129,-) Det er det store her i huset. Jeg synes det er tanken som teller og det trenger ikke koste så mye. Jeg har også litt småting på lur i sykehusbagen, som f eks Pez-figur med 3 pakker drops i. Dette er standard lørdagsgodt for tiden. Akkurat da "driter vi i" om det ikke er lørdag den dagen!

Lykke til alle sammen!!

Skrevet

Vår fikk dukke og vogn sist bursdag/jul, så nå skal hun få bilstol til dukke-babyen sin i storesøstergave så den også kan kjøre i bilen :o). Tror vi da.

Skrevet

Jenta mi på 7 har ønska seg en didel bamse veldig lenge,har vegret meg for å kjøpe de (ikke fordi vi ikke har råd) men liker ikke merke ting som blir prisa i været :-/ Men har tenkt å gå i mot alle mine prinsipper å kjøpe en å ha med i den berømmelige bagen å overraske henne med den når hun kommer på besøk. Ellers tror jeg oxo som nevnt her at store søstre samt brødre kan ha kjempe glede av en egen ny dykke baby å pusle med :-)

Skrevet

Gutten min (på 8,5) hadde nok spurt meg "hvorfor får jeg gave nå?" Hva skulle jeg svart da tro.."nei for at du ikke skal bli sjalu på lillebror og føle at også du får noe" Hvorpå han nok hadde sagt noe som "Jammen det er jo hans fødselsdag i dag. Skal han få pakker på fødselsdagene mine og da eller??"

:) Kommer nok til å la han få gå ut å kjøpe seg et ps2 spill eller noe han ønsker seg. Si noe slik som at han får det som takk for at han er så stor og flink og hjelper til e.l.

Å ha litt godsnop i skuffen på sykehuset er nok ikke dumt. Baby'r blir fort kjedelige.. og et blad eller noe kanskje.

Synes ikke man trenger å lage det til den kjøpefesten. Etter alle innkjøp en baby krever (om man ikke har alt fra før da..) så har iaf ikke vi penger til store dyre gaver til storebror. Vi har bare en, hva gjør de som får nr. 4 eller 5?? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...