Gå til innhold

Jeg er eksen til samboeren deres....

Anbefalte innlegg

Møtte på eksen min her om dagen. Han bor på hjemplassen Trondheim, men jeg har flyttet ut av byen. Har ikke sett han på maaange år, så det var utrolig koselig. Fikk klem og kyss på kinnet å greier. Vi savnet hverandre litt da.... men vi har det fint på hver vår kant, men hver vår lille familie, så vi savnet hverandre ikke slik altså..... Vi pratet og pratet i evigheter.... Men det som er så rart, er at når en treffer ekser, så prater vi om FORTIDEN...ja nesten alltid. Husker du da vi gjorde det og det. Og det endte denne samtalen opp med også. Vi kunne nok ikke blitt sammen igjen, hvorfor skulle vi liksom det. Jeg elsker mannen min, og han pratet så fint om DEG.

Nei, men koselig var det ja. Vi var sammen i nesten 2 år.

Han hadde en unge på snart 1 år...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5212061-jeg-er-eksen-til-samboeren-deres/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hi vil nok fyre opp under noiaen de fleste kan ha iblant om at samboeren skal møte på eksen, og at hun skal være fin og alt ;) Og den generelle noiaen om at han HAR en eks!

...men det har da i grunnen de fleste? Treffer ekser innimellom, både jeg og mannen min, og syns ikke det noen grunn til å få noia.

Hi er en trist kopist, som må finn frem gamle trolle-innlegg på den måten...latterlig ;)

Annonse

Jeg er hovedinlegger, og når jeg tenker meg om har jeg også lest et lignende innlegg før. Husker ikke om hun bodde i Trondheim elelr om det var på en annen kant av landet, men jeg er en ANNEN PERSON enn hun som skrev det innlegget, og om jeg kanskje er en kopiist så får nå det være.... jeg har uansett møtt på eksen deres....

Pen var han også... samme gutten som da vi var sammen.

Må vel si at jeg er "ganske" pen jeg også.

Men når vi var sammen var vi så unge, og pene og slanke og forelsket og....... vi har jo alle "vært der før"... Det var en gøyal ungdomstid med mange forelskelser, uhemmet sex hvor som helst og når som helst, ingen forpliktelser og...mimre mimre..... men som sagt, vi har alle en fortid, og ungdomstiden er vel den tiden vi alle minens med GLEDE :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...