Gå til innhold

Naboen har sett at jeg er gravid !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke sett naboene på lenge - spesielt nabokona.

I morges kom sambo inn etter morgenturen med hunden og sa han skulle gratulere fra naboen. Hvorfor det ??

Hun hadde spurt ham om jeg var gravid - hun hadde sett meg på trappa eller noe slikt for ikke så lenge siden og jeg så gravid ut i ansiktet !!!

Hun har såvidt sett meg jo....

Gulp !! Sjefen min har jobbet i sykepleierforbundet og kollegaene mine har sett rart på meg.....har bange anelser om at hun kanskje har sett det, men ikke spurt. Er ikke den typen som spør om noe slikt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre damer på jobben min hadde trodd jeg var gravid før jeg fortalte det. Det var visst noe med ansiktet. Og når jeg fortalte det, så hadde hun ene tenkt: "Å, endelig forteller hun det"

Rare greier det der.

Skrevet

lurer på hva dem ser jeg ?

hahaha.....sa til sambo : ser jeg så dårlig ut ?

Siden jeg har vært så kvalm hele tiden.....tiihii....

Skrevet

Mannen min pleier å se det på ansiktet til de som er gravide veldig tidlig, det er visst noe med haken og halsen. Det som er litt komisk er at jeg har endret meg litt i ansiktet, men ikke slik at han synes jeg ser gravid ut i ansiktet. Men han sier at i tillegg til ansiktet er det også noe med måten man går på. Jeg skjønner ikke helt hva han mener, men det er altså mulig.

Skrevet

ååååå - alt fettet som har kommet !!

Hehehe....blir vel mer oppblåst pga. alt vannet vi drikker....

Og jeg sliter med korsryggen og halebeinet og går nok merkelig..

Donald Duck - var det noen som sa det ??

Skrevet

Jeg fortalte til ei jeg jobber med at jeg var gravid(var da 8 uker),og hun sa at det hadde hun sett på meg,og hadde tenkt til å spørre om jeg var gravid:o)Var visst noe med ansiktet/øynene sa hun.

Skrevet

Min fastlege så at jeg var gravid før jeg hadde sagt det! Jeg var bare 5 uker på vei, men hun så at nå hadde det endelig klaffet for oss også.. Hihi..

Skrevet

Kameraten til sambo hadde visst spurt om jeg var gravid ganske tidlig.

Og det var ikke pga magen...for den kom sent!

Jeg lurte på hvordan han hadde merket det, og han sa det var pga ansiktsformen hadde endret seg litt. hmm

rart hva ANDRE legger merke til og ikke jeg!!

Kanskje fordi jeg har hatt nok ting i hodet for tiden og oversett det. hmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...