Gjest Skrevet 31. mai 2006 #1 Skrevet 31. mai 2006 jeg har litt (ok, mye da) ekstra flesk på magen så det er vanskelig å kjenne hvor ting og tang er henn.....jeg lurer på hvor er det egentlig babyen befinner seg i rundt uke 24....hvor langt opp og hvor langt ut på sidene?
2 Hærligheter! Skrevet 31. mai 2006 #2 Skrevet 31. mai 2006 Er i uke 22 pg lurer litt på det samme..Kjenner sparkene som oftest ganbske langt nede..Litt oppfor "skambenet"..Blir han liggende der nede eller kommer han lenger opp eller vokser han bare?
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 31. mai 2006 #3 Skrevet 31. mai 2006 Nå er jeg i uke 28 og kjenner spark og bevegelser fra skambenet og opp til ribbeina når jeg sitter. Når jeg ligger rekker livmora opp til ca 5 cm over navlen min. Ligger jeg på siden, tramper hun meg på hoftebeina =)
Salvadora Skrevet 31. mai 2006 #4 Skrevet 31. mai 2006 er også i uke 24 og leste at når du ligger på ryggen så kan man kjenne toppen på livmoren ca 2 cm over navlen. det stemmer på meg. Kjenner at det er hardere nedover og mykt over. Kjenner mest spark nederst jeg også. Hvor langt ut på sidene vet jeg ikke, men kanskje den er ca like bred som den er høy, om du skjønner hva jeg mener!
Gjest Skrevet 31. mai 2006 #5 Skrevet 31. mai 2006 jeg har fått et inntrykk av at babyen er liksom på siden av magen min noen ganger, det blir liksom en ekstra hard kul på nedsiden av ribbena...kanskje livmoren er like rund som den er høy....
Mamma28MedSpire Skrevet 31. mai 2006 #6 Skrevet 31. mai 2006 http://wwwwww.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=3227 på den siden her kan man se hvor livmoren ligger i de forskjellige ukene:) kan også se magebilder av gravide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå