Gå til innhold

Hmm....trodde jeg fikk tr igjen i natt, hadde store menssmerter og det kom litt rosa.....

Anbefalte innlegg

Og idag morges var det ingenting der....skjønner ikkeno' jeg....ikm var 27 mai.....kanskje dette var spotting...har alltid hatt mens som har kommet rett på. Får vel vente utover dagen og se hva som skjer! Noen som vet? Kan det lille som kom vært mensen? Har fortsatt litt mensmurringer, men ikke så sterke som i natt.

Fortsetter under...

Jeg vet ikke,jeg har også pleid å få mensen rett på, men etter at jeg fikk mensen tilbake etter fødsel, har jeg spottet. Men da pleier mensen komme innen 12 timer ca.

Men har du tatt GT, siden du har gått så "mange" dager over ikm?

(Det er så spennende med alle som er rundt ikm, blir helt hekta på å sitte her med en gang jeg ser noen som er rundt ikm og ikke fått den enda... )

hei der, du har vel ikke andre symptomer da... ? ;) Over IKM og alt, kan jo være at TR har tatt seg en laaaaaaaaang-tur kanskje? jeg spotter ca 2-3 dager før mens etter at jeg fikk barna mine. nå har jeg tatt ut spiral og hatt en mens, det var en himmelsk forskjell. mindre spotting og lite mens, jippi. Måtte den forsvinne iallfall for 9 mnd også, men det var nå det :)

har du testet deg eller føler du at TR er på gang likevel?

Jeg tok en billigtest fredag, dagen før ikm og den var negativ, tok så en CB mandag (2 dager etter ikm) og den var også negativ. Så da tror jeg egentlig løpet er kjørt for denne måneden. Derfor vil jeg ha tr på besøk slik at jeg kan begynne med en ny pp :o) Så jeg satser da at det er spotting jeg har, så får vel følge med utover dagen. Kunne skimte noe rosa når jeg var på do nå nettopp også.

Har som sagt testet meg.... og neg begge ganger. Når jeg testet meg med snuppa, da var det jo gått flere uker før jeg skjønte noe, da var det så vidt jeg kunne skimte noe på testene. Har et lite håp ennå, men er realistisk. Så det er nok TR som kommer smygende. For føler ut som det kommer, men takk for svar ;o) Lykke til med prøving og testing :o)

Jeg har det på akkurat samme måte!! Hadde store smerter (mye mer enn vanlig) i forrigårsnatt...dagen etter kom bittelitt rosa på papiret, men ingen mens....så i dag igjen kom det litt-men bare så lite at du må se nærme på papiret for å merke det.....har ikke tatt en test ennå...men er 1 dag over nå......SPENNENDE!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...