Gå til innhold

April: Gratulerer med dagen Yaddaline

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen.

Kose deg kjempe mye på dagen din, kose deg i solen ja. Ha en fantastisk dag.

(skulle sendt deg en sms, men har ikke penger på kontantkortet...)

*stor klem til bursdagsbarnet*

Annonse

jippi!! så morro med så mange hilsener!

dagen har vært deilig så langt. fint vær (vind, men sola skinner i alle fall og jeg nektet å bruke jakke *s*), kort dag på jobb og plan om å ut å spise etter jobb. da jeg skulle ta ut smør og kaviar til frokostskivene til matilde og meg lå det en liten rosa pakke oppå smøret. inni; en kjempefin sølvring med (falske regner jeg med) diamanter! hadde drevet og krysset ut i reklameblekker fra div gullsmeder ei stund, så øyvind hadde tatt med seg en av dem. de hadde visst ikke den jeg hadde krysset ut, så han hadde kjøpt en som liknet. den var litt kraftig så jeg var inne i dag og bestilte den jeg hadde krysset ut i stedet. sååå fin! da vi var innom hjemme (øyvind måtte dusje før vi spiste pga dieseluhell på jobb - nå stinker hele huset diesel) var det en pakke til og det var denne "shaker" dingsen fra jamie oliver som man kan hive oppi basilikum og olje og hvitløk, riste litt og så har man pesto. har ikke ønsket meg den, men har kikket litt på og lurt litt for jeg får det ikke helt til med stavmikseren.

dro til charles&de etter jobb (charles tjessems kafe/restaurant for de som kjenner til ham) hvor vi spiste en lunsjaktig middag og matilde fikk hjemmelagede fiskepinner (utrolig gode syns til og med jeg som ikke liker "juksefisk"). deilig!

nå har øyvind dratt på jobb for å få unna månedsoppgjøret, og jeg tenkte å gjøre noe så "ubursdags" som å ta helgevasken siden jeg med stor sannsynlighet får besøk på dagen i morra, skal jobbe kveld og reise på hytta på fredag. blir deilig med langhelg helt til (og med) tirsdag! skal til svigermors hytte på evje og tar en dagstur til tante i grimstad (hun har ikke sett matilde siden hun var 3mnd og har ikke egne barn selv) - gleder meg!

så dere får ha tusen takk for gratulasjoner, og så ønsker jeg dere en goooooood pinsehelg!

*klemmer*

Annonse

HURRAHURRAHURRA!!!!! (om enn litt forsinka, hihi...)

Håba du hadde ein fine dag! Va det 21 du blei??? *fnis*

Dokke får kosa dokke på hyttetur i heljå, det ska me og. Reise te campingvognå i mårå. :o)

Forresten, blei det harde pakke på deg???? *Hihihihihihihi*

;o)))))

Mange borsdagsklemmar frå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...