Gå til innhold

et tegn eller!!?? :-) (drøm)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Natt til igår drømte jeg en ganske pirrende drøm om en gammel.... flamme får man vel si.

Det var en type som -ja jeg var nok litt forelsket ja, ble helt karusell i magen når jeg så ham og gikk og så etter ham hele veien! Og så var vi alltid sammen når vi treftes på byen og på fest og sånn... Det skjedde aldri noe mer... jo vi klinte en gang på byen..... men det skulle jeg jo ikke ha gjort, for jeg hadde jo kjæreste!!!

men vi tastet veldig mye på telefonen til hverandre.. Det er noen år siden dette her, og det var i den tiden man måtte taste inn hvert nr i telefon nummeret.

Så da satt det nummeret så klistra,at jeg trodde aldri at jeg ville komme til å glemme det!

men tiden har jo gått, og jeg har tenkt på det, og prøvd å huske nummeret alikevel, men har ikke kommet på det..

Men nå - etter denne drømmen så husker jeg det!

Det dukket liksom bare opp - enten det var i drømmen - eller i det jeg våkna - iallefall det bare slo meg - dèt er nummeret ja!!

Slo opp på gule sider, og ja, jeg husket riktig!

er det et tegn eller!!?? :-) hihi...

han er en veldig kjekk mann, men etter all denne flørtingen har jeg hatt litt sånn dårlig samvittighet ovenfor ham, for jeg har flørtet men ikke kunne gjort noe mer med det..Han var jo og forelsket i meg...

jeg føler jeg har lekt med ham, samtidig somjeg ikke har det heller, for det var jo forelskelsen som styrte.....

(jeg var kanskje dum som ikke gjorde noe med det i den tiden!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...