Gå til innhold

hva mener jm om at dere tar modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er jm min som setter nålene på meg.. og bare et lite råd, det er ikke alle som svarer på denne modningen! jeg fikk akupunktur i tre uker før termin sist men gikk 14 dager over og måtte settes igang. bare et lite tips så du ikke har for høye forhåpninger..

JM skal sette modningsakupunktur på meg, hennes forslag da hun forstod at jeg ikke var den som var så tålmodig av meg. Men får ikke før 5 dager før termin, neste uke, og det er jo ikke sikekrt at det virker heller...

Annonse

Du bestemmer nok ikke om du går over tiden. Jeg er 4 dager på overtid og fikk igangsettingsakupunktur på mandag. Både modning og igangsetting. Det skjer ikke noe før det skjer. De som føder rett etter akupunktur har bare fått det tilfeldigvis rett før de var klare.

Ellers går jeg nå her og mopper med den svære magen min stikkende ut foran meg, og skal ut og vaske vinduer nå. Har spist taco til lunsj, og spiste fersk ananas i går. Jodda, har prøvd sex også. Ingenting hjelper.

De som føder noen få dager før termin aner ikke hvor heldige de er. Overtid er :-(((

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...