Gå til innhold

røykere!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er en jente på 20år for øyeblikket og har en liten gutt på 6mnd her ved siden av meg.

jeg røyka litt hele sv og ble lagt inn på sykehuset pga babyen ikke hadde det bra de tok en grundig sjekk og legen spurte om jeg røyka noen jeg sa ja til og han ble alvorlig å ba meg gå rett opp å rommet mitt ikke røyk en røyk til kan drepe babyen din,kjente tårene begynte å renne hva hadde jeg gjort?

jeg ble satt igang,og i verste fall måtte jeg ta ks noe jeg var livredd for tenkt om jeg mistet den lille jeg hadde hatt i 9mnd.

selv om det gåt bra i de fleste tilfeller så er det ikke alltid,så klarer dere å slutte så gjør det har ikke røyka på 6mnd jeg nå.

vet hvor hardt det er å slutte men for gutten min var det verdt det..

skriver ikke dette for å være slem men for å fortelle dere hva som kan skje,bare hørt om tilfeller der alt går bra så trodde det ville gå bra med oss også men der tok jeg sannelig feil.

var på sykehuset 4 dager på rad før de skjønte hva det var.

jeg slapp heldigvis ks men 4 dager med ett sant helvete følsesmessig og litt smerter...

men er det beste som har hendt meg noen gang,smerten er vekk med en gang den lille er ute.

klem

Fortsetter under...

Må si dere anonyme er vanvittig barnslige. Går det virkjelig an?? dere har vel hørt hva røken kan gjør med den lille. Viss dere ikke hadde følt dere truffen så hadde dere ikke svart på denne måten heller. Vær voksen å svelg sannheten. Røyen er veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig dårlig for barnet!!! Kjenner jeg blir enormt provosert. Å det er ikke jeg som er hovedinnleggeren, for jeg er nettopp blitt gravid selv etter nesten 2 års prøving

ta det helt med ro.. var ikke ment som noe negativt innlegg.. synes bare det var en rar formulering og måte å skrive det på.. jeg mener personlig det er opp til hver enkelt hva de velger å gjøre og ikke gjøre..

klart det er lov å ha en mening, men det er nå opp en selv hva en til slutt gjør.. vi har alle forskjellige meninger og bra er det!!!

har bare aldri hørt om noen som er blitt skadet av røyking på denne måten før.. pass på dere selv så passer vi andre på vårt:D

men hallo anonym hvis du vil ta den sjangsen å drepe babyen din så gjør det jeg trodde ikke så altfor mye på det legene sa og jeg kom i den sitvasjonen.

hæ? han ho han ho snakker du om har en sønn jeg..

passer meg selv men vil at andre skal slippe å ha de dagene jeg hadde der jeg ikke viste om jeg hadde skadet barnet mitt for resten av livet om han ville overleve +++

og det at jeg ikke er noe flink til å formulere gjør vel ikke noe tror dere klarer å skjønne hvis dere vil...

Annonse

Du kan ikke være særlig voksen nei. her var det berre ett innlegg som hun ville dele for å hjelpe ikke for å legge seg opp i dine saker. Synst det er utrolig bra at hun ville dele det. greit at noen velger å røye, er heldigvis ikke mitt barn som er der. Å jeg sjønner at det sikkert er svært vanskelig å slutte. MEN, det betyr ikke at du kan ta dette innlegget som en voksen å heller prøve å tenke over at du bør slutte, det er viktig at folk vet konsekvensene.

herregud.. skulle d bli en stor diskusjon om dette!!

var ikke ment som kritikk.. synes det er flott at du deler opplevelsene.. det var ikke jeg som skrev det første innlegget! jeg lurte også på hva den personen mente meg han,hun osv...

jeg synes bare det er rart for jeg har ikke hørt noe lignende tidligere.

mer nyskjerrig enn skeptisk.. hvorfor var det røyken som holdt på å drepe barnet ditt?? hva slags skade hadde den forårsaket?

for ifølge forskning så skader røyken mer i situasjoner der barnet allerede har en skade..

hilsen en som lurer*

Det er veldig kjennt at de som røyker gjør stor skade på barne. De øker kjangsen for SA og i tilegg er det valig at de blir fortidelig født. barne tar skade på andre måter også. det er jo en grunn til at man blir frarådet å røyke, det må jo du også sjønne. Røyk er farlig for deg å da er det vertfall farlig for barnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...