Gå til innhold

Trenger litt hjelp i tøybleiejungelen!!

Anbefalte innlegg

Tenker på å gå over til tøybleier.

Har ett barn på 3 mnd og en på 2,5 år. er det vits og mulig å benytte tøybleie på et så gammelt barn?

ønsker å ha det enklest og billigst mulig.

Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette? det må selvsagt være konfortabelt for barna å bruke bleiene.

Hva trenger jeg, hvor mye til hvert barn, og i hvilken rekkefølge tas det på, g hvordan tas det på:)

Fortsetter under...

Jeg går aldri tilbake til tøy. Papirbleiene er bedre, sunnere og sikrere.

Forsøkte tøybleier en liten stund med nummer en, men ga fort opp og fant ut at papirbleiene er så mye bedre at jeg ikke kunne skjønne hvorfor i all verden jeg hadde lyst til å tulle med vasking og koking av tøybleier.

Men haugen med tøybleier blei til flotte vaskekluter da. Har noke ennå noen av dem i skapet.

Ja, dette var jo ei god orientering til hovudinnleggar. Tippar ho har betre oversikt over tøybleiejungelen no.

Til HI: Eg limer inn ei lengre avhandling eg skreiv om dette for noko sidan. Håper du finn svar på det du lurer på der. Elles er det berre å spørje.

Kan forresten opplyse om at eg har kjøpt nokre Kushies ultra sidan eg skreiv dette innlegget. Dei er enklare i bruk enn brettebleiene, men til gjengjeld ein god del dyrare, og dei tørkar sakte. Elles er vi svært godt nøgde med dei.

Lukke til!

Vi har brettebleier frå Nøstebarn, 24 stk., og heimestrikka ullbukser. Ullbuksene må verte gjennomvåte nokre gongar for å trutne, så i starten må du rekne med nokre lekkasjar, men det går fort over. Dersom dei vert "tørre" etter noko tids bruk, bør du setje dei inn med lanolinkur (denne fylgjer med ullpakken frå Nøstebarn). Ullbuksene bruker vi om natta, om dagen bruker vi PVC-bukser frå Motherease. Utruleg snertne og kjekke å bruke, og kan vaskast i maskinen på 60 grader. Denne løysinga kosta oss rundt 1500 kroner, og av dette fekk vi att 900 frå reinhaldsverket (undersøk om der finst eit slikt tilbod i kommunen din). Til seinare bruk har eg kjøpt nokre formsydde frå Kushies på Krabaten, men førebels klarer vi oss fint med brettebleiene. Vil forresten råde deg til å tinge nokre ekstra brillebukser, helst i den største storleiken, først som sist, for der er litt for få, etter mi meining, i standardpakken frå Nøstebarn. Elles kan akkurat dei same brillebuksene tingast hos Sparkjøp nokre få kroner billegare.

Utanom bleiene treng du ein dunk til å ha skitne bleier i (eg har ein slik boks med lok som dei sel på Clas Ohlson, Europris o.l.) og eit system for å skylje av skitbleiene før du legg dei i dunken. Eg har to vaskevatnsfat - eit til babyen og eit til den skitne bleia. Når eg er ferdig å stelle guten, heller eg vatnet frå hans stellefat over i bleiefatet, gnir bæsjen av bleia og kastar bleia i dunken før eg tømer vatnet i do. (Er eg heldig, slepp eg å vere borti bleia i det heile, for det hender at all bæsjoen går i rispspiret. Når guten vert større, vil dette verte regelen meir enn unntaket.) Så hiver eg rispapiret i do og bleia rett i dunken. Når denne dunken er full, etter ca 2-3 dagar, set eg på ei kokevask. Der tek eg også med klutar, handdukar og truser, og slikt måtte eg jo ha vaska uansett, så det vert ikkje SÅ mykje ekstra vask av å bruke tøybleier.

Det er litt prøving og feiling for å lære seg bretteteknikken, men så går det som ein leik. Det er klart det er noko ekstra arbeid med tøybleiene kontra papirbleier - det er jo ein grunn til at dei aller fleste bruker papir! Bleiene må skyljast (men bruker du rispapir går etterkvart som ungen vert større det meste av bæsjen i papiret, så dette er ingen stor jobb), vaskast (men den jobben gjer jo maskinen), tørkast (nok ein jobb for maskinen, men om du ikkje har trommel så tørkar bleiene likevel fort på snora), og dei må leggjast saman (det gjer du framfor fjernsynet ca annankvar til kvar tredje dag).

Til gjengjeld treng du aldri bekymre deg for om du har nok bleier i hus, og du skal vere SVÆRT raus med vaskepulveret og varmevatnet skal desse utgiftene overstige utgiftene papirbleiebrukarane har, same kva dei seier. Det at kvar skift tek så lang tid er forresten eit forferdeleg argument! Ja, det stemmer forsåvidt (og ein sjeldan gong er det greitt at stellet går fort unna), men for det meste så er jo stundene ved stellebordet noko av det koselegaste ein opplever som babymamma! Gjer vel ikkje noko å bruke to minutt lenger på å kose seg med babyen sin!

Vi har kjøpt inn både brettebleier (billig type fra jysk - 99 kr for 12 stk) og formsydde flanellsbleier fra imsevimse. Fordelen med begge disse typene er at de skal vare hele bleieperioden - en del formsydde vil du måtte kjøpe i ulike størrelser - og da blir det naturligvis noe dyrere. Vi bruker hjemmestrikkede ullbukser fra nøstebarn utenpå foreløpig - også en billig og grei løsning.

Hei!

Bare et lite spørsmål til dere som har hjemmestrikkede ullbukser fra nøstebarn. Jeg har også kjøpt meg garnpakken og begynt å strikke, men jeg syns de blir så store (har strikket minste størrelsen - syns også brettebleiene virket kjempestore for den lille stumpen..) Ble deres også det? Lurer også på om det etter vrangborden skal være glattstrikk, eller riller resten?

Annonse

Ja, bleiene er ganske store, og ullbuksa gikk til oppunder armene på tulla mi i begynnelsen...

Fordelen er jo at det varer lenge, da. En av ullbuksene jeg bruker nå, ved to års alder, har vært i bruk fra starten, og bleiene er jo de samme. En del av ullbuksene ble byttet ut ved 4-5-mnd alder, men etter det har vi faktisk brukt stort sett de samme =).

Hvilken bukse er det du tenker på? Den som strikkes i trekant skal ha riller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...