Gå til innhold

til sykehuset igjen.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet mitt vil fremdeles ikke spise, selv om hun har fått Losec. Nå hyler hun til og med i søvne når jeg prøver å mate henne. Hun har virkelig fått flasken helt i vrangstrupen. Helsesøster var så "grei" at hun sa jeg kunne mate med teskje (200 ml ganger 5 på teskje?????). jeg er så sliten av hylingen, av å prøve å mate henne hele dagen, min mann er borte hele tiden og jeg er livredd for henne...........!!!

Tenk på oss i morgen.....................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,har svart deg inne på skravlesiden=) hører ikke til her,men på småtroll 1-2,men er innom å titter av og til=)

Skrevet

Hei igjen! Stakkars deg. Føler virkelig med deg. Du burde absolutt lagt ned sonde, helt uholdbart at det skal være sånn. Mate med teskje ja, hahaha... DEt tipset fikk vi å...Skjønner ikke hva de tenker med når de sier sånn jeg...De må jo forstå at det er umulig. Kjenner meg så igjen i det du sier. Har selv vært ut og inn av sykehuset i 7 måneder nå. Skal tilbake igjen neste uke for gastroskopi og kolonskopi. Da må gullet ha narkose, og det gruer jeg meg til... Men de skal sjekke om det er sårt i slimhinnene og spiserøret pga. at han har hatt endel blod i avføringen. Lykke til på sykehuset, og ikke vær redd for å si akkurat hva du føler slik at du får den hjelpen du trenger. Det er viktig både for deg selv og barnet. Lykke. lykke, lykke til.

Klem

Skrevet

Å gud. Skal TENKE på deg. Kjenner meg kjempegodt igjen. Fullstendig mat-nekt her også. Fikk melka i vrangstrupen. Vi har kjempa i flere måneder og brukt HELE dagen på å gi mat (ca. 7-8 timer på 5 måltider). Vi måtte vurdere tut-kopp og te-skje. Men så lot vi henne rase og hyle i et par dager, så skjønte hun at hvis hun skulle ha mat - så måtte hun være stille. De dagene spiste hun veldig lite, men så fort hun satte i gang å hyle ble flaska tatt bort. Så nå har ting sakte men sikkert løst seg opp. Siden det tok bare et par dager, så var det ok for babyen sa HS. Hadde det vedvart, måtte vi til sykehuset ja, og fått sonde. I dag skal jeg inn til ny kontroll pga dette.

*tenke, tenke, tenke på dere*

Skrevet

På apoteket har de i spessiel drikke skål som tar opp til 80 ml melk. Den er svensk og jeg kjøpte min på sykehusapoteket i trondheim.

Kanskje noe for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...