Gå til innhold

Råd mot vann i kroppen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede fått utrolig mye vann i kroppen, er i uke 33 nå. Vondt når jeg bøyer fingrene og tærne, og vondt når jeg går. Veldig hoven i ansiktet og, est ordentlig ut. Måtte ta olje for å få av ringen på hånda.

Har noen av dere noen god råd mot dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har slitt litt med hovne ankler og fingre, og de rådene jeg har fått, er å drikke mye vann og unngå salt siden det binder vannet. Ellers er det bra å ligge med beina høyt så ofte en kan, også får vi nok dessverre vann i kroppen av varme, så vi får bare krysse fingrene for at sommeren kommer i august:)

Hold ut! Tenk så kort tid det er igjen!!:)

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne som fødte i mars hadde utrolig masse vann i kroppen, og grapefrukt hjalp henne masse :o) Først presset hun ut saften og drakk den fra morran av, senere på dagen spiste hu kjøttet. Ikke det søteste tipset kanskje, men utrolig effektivt på henne :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du skal ringe til legen eller jordmora di og fortelle dem at du er hoven i finger og i ansiktet. Det aa bli hoven i beina er veldig vanlig, men naar du blir hoven i fingra og i ansiktet saa kan det vaere en indikasjon paa svangerskaps forgiftning, noe som ikker er aa spoeke med.

Bedre aa ringe engang for mye enn en gang for lite.

Monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...