Gå til innhold

Synger dere nattasang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke i så fall? Vi synger Nå lukker solen sitt øye og Kjære Gud. Vi gjorde det da jeg var liten, og syntes det var så fint og trygt. Mannen min er ikke så hyppen på det, men jeg synger alene hver kveld.. Ganske fint.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi synger ikke nattasang. Når jeg legger han, så finner han ikke roen før han er alene i rommet, så jeg går ut med en gang han er lagt i senga si...

Skrevet

Vi synger Trollmor og Kjære Gud hver kveld, begynte mens hun lå inni magen..

MAmma sang alltid de for oss, og det likte jeg så godt..

Skrevet

vi synger kjære gud. Fin måte å markere at det skal soves på. Gjør det samme på formiddagen når han skal sove i sengen da. Funker som bare det. Pappaen er dårlig på tekster, så han er mer i "kjære gud hvor har du vært"-modus... (gjerne mens jeg står og "kjefter" på sidelinjen for han synger feil....:)

Skrevet

hvordan er teksten på den kjære gud?

jeg har sunget et par ganger..,og hvis jeg synger synger jeg so ro lillle mann.... syns den er så fin

Skrevet

Kjære Gud, jeg har det godt. Takk for alt som jeg har fått. Du er god du holder av meg, kjære Gud, gå aldri fra meg. pass på liten og på stor - Gud, bevare far og mor. Og alle barn på jord. Amen.

Skrevet

Vi synger også Kjære Gud - tostemt... Snuppa smiler fra øre til øre :-)

Skrevet

Her synger vi So-ro-lille-mann :-) Er så søt sang!

Skrevet

Jeg synger "Den fyste song" og/eller "Byssan Lull". Hender også jeg slenger på "Vem kan segla".

Skrevet

kjære gud...og han blir like salig hver gang vi synger den..hehe..og han synger med hver gang:D

begynte å synge den da de lå i magen:)

Skrevet

Da hun lå inne i magen sang vi de to første versene på "Lykkeliten" hver dag! Synger det nå. Ellers synger jeg den som er sånn "Jeg folder mine hender små i takk og bønn til deg, la alle barn i verden få det like godt som meg".. osv! (vet ikke hva den heter).

Synger og "kjære Gud" av og til. Det sang jeg selv hver kveld som liten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...